Vânzări rapide gestionate inteligent
Nexus Easy Retail Fast-Food are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată să genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid în mod online şi este compilată cu .NET5 - cel mai modern şi rapid framework existent.
Funcţionalităţi Premium
Nexus Easy Retail Fast-Food oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din magazin.
Echipamente Retail
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Fast-Food este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Control centralizat
Mult mai simplu pentru reţele de magazine sau pentru Fast-Food-uri cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă configurabilă
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Reţele de magazine
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de magazine şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între magazine şi centru.
Hardware
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.
NEXUS FAST-FOOD
Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de locaţii au ales să utilizeze zi de zi Nexus Easy Retail, instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIIPosibilitate personalizare grup de ofertă pe livratori
Am implementat în aplicația Nexus Easy Retail (v.22.16.113) vânzarea de produse cu preț personalizat pe livrator. Astfel, în cazul în care pe locația de vânzare am setate tipuri de servire utilizând livratori și dorim ca prețul articolelor să fie personalizat, (care să includă și comisionul spre exemplu), în aplicatia... mai multPosibilitate utilizare dispozitive de localizare cu aplicația NexusEasyRetail - FastFood
Am adăugat in aplicația NexusERP (v.22.7), în fereastra de editare a unei locații de vanzare, câmpul "Masă implicită". Aceasta se autocompletează automat cu prima masă adăugată pe locația de vânzare, utilizatorul având posibilitatea să o schimbe ulterior. În aplicația NexusEasyRetail - FastFood, în cazul în care... mai multCamp nou "Document nou automat dupa validarea documentului" pe pos
Am adăugat în fereastra de editare a unui Pos din Aparate de marcat fiscale din aplicația NexusERP (v. 22.6.218) câmpul "Document nou automat dupa validarea documentului" (implicit bifat, funcționalitate existentă pînă în prezent) În cazul în care se debifează câmpul, atunci la deschiderea aplicației NexusEasyRetail, la... mai multPosibilitate tipărire număr notă pe bonul fiscal si pe comenzile de secții
Am adăugat în aplicația NexusERP (v.22.5.129.), în fereastra de editare a unei înregistrări din modulul "Aparate de marcat fiscale", câmpul "Tipărește numărul notei pe bonul fiscal" (implicit debifat). În cazul în care se bifează, atunci la listarea unui bon fiscal, se va tipari în partea inferioara a bonului, cu o... mai multSeparare operațiune Reluare bon în așteptare de Reluare comandă in aplicatia NexusEasyRetail
Pentru a separa noțiunea de "Preluare bon în așteptare" de "Preluare comanda de la client" am modificat interfața NexusEasyRetail (21.17.152) astfel: - Butonul "Trimite coșul în așteptare" existent până în prezent va prelua și funcția de "Reia coșul din așteptare" (în care bonul curent NU conține produse). - Butonul... mai multUltimele Noutăți Nexus FAST-FOOD
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEFIABIL ŞI RAPID
Instrumente şi Funcţionalităţi Premium
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Alegeţi experienţa!
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Modalităţi de preparare
Utilizatorul poate introduce indicaţiile de preparare predefinite, observații proprii, sau poate modificat reteta fiecărui produs comandat, în funcţie de cerinţele clientului.
Meniuri
Cu ajutorul produselor compuse se pot adăuga în notă meniuri întregi de produse (cu preţuri promoţionale) şi inclusiv cu posibilitatea de a selecta din plaje prestabilite de felul 1, 2 sau 3.
Comunicare
Trimiterea produselor comandate către secţii/departamente (bar, bucătărie, pizza, grătar) se face instant, după fiecare preluare de comandă, la imprimantele setate sau către aplicaţia Nexus Bucătărie.
Plăţi configurabile
Nexus Fast-Food oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru bonurile fiscale, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.
Stocuri
Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.
Retururi
Printr-o simplă scanare a unui cod de bare tipărit anterior pe bonul fiscal sau prin introducerea ID-ului de bon, se poate realiza în mod simplu returul parţial sau integral al unui bon fiscal.
Preluare comenzi
Interfaţa de vânzări oferă posibilitatea preluării de comenzi de la clienţi şi transmiterea lor către depozitul central - procedură utilă în cazul în care produsele se fac la comandă (torturi, etc).
Raportare configurabilă
Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.
Fidelizare clienţi
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Securitate
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Log de operare
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Video-Log
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
Registru de casă
Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.
Puncte de fidelitate
Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.
Vouchere PrePay
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
Coş în aşteptare
În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.
Confirmare recepţie
Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.
Comenzi aprovizionare
Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.
Mişcări stocuri
În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.
Ultimele articole din blog pentru Nexus Fast Food
Importanța diversificării canalelor de vânzare
Diversificarea canalelor de vânzare reprezintă o strategie de bază pentru companiile moderne, care doresc să se adapteze [...]
Citește mai mult| Digitalizare
Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 2: Buletin de analiză financiară
Materialul anterior conturat în sfera Reperelor privind diagnosticul financiar-contabil al companiei fixează importanța [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 1: Buletin de analiză financiară
Activitatea companiilor, indiferent de structura, modul de organizare și sfera de acțiune a acestora se derulează pe un fond [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Ghidul complet al antreprenorului avizat.
Episodul 3 - Depunerea declarațiilor fiscale obligatorii in funcție de vectorul fiscal al companiei
Adeseori, pe drumul antreprenoriatului, este nevoie să faci mici popasuri pentru a te asigura de asimilarea completă și [...]
Citește mai mult| Legislatie
Ultimele implementări Nexus Fast Food
implementat de ATAC SRL
09.09.2024KREW Coffee a fost fondat în 2018, cu scopul de a oferi o cafenea în centrul Rădăuțiului, dedicată cafelei cu arome extraordinare. După un an de experimente la domiciliu, s-a creat „House Blend Krew Coffee”. În 2019, a apărut primul drive-thru, permițând clienților să se bucure de cafea într-un mod convenabil. Astăzi, Krew Coffee este prezent în 10 orașe, oferind cafele diverse și produse delicioase, cu scopul de a satisface nevoile clienților și de a promova cultura brandului.
Gestionarea facila a locatiilor de vanzare - S-au configurat aplicatii EasyRetail cu interfata FastFood pentru emitere de bonuri fiscale, gestionare registru de casa, adaugare de comenzi pentru depozitul central in vederea reaprovizionarii, aplicare de promotii si gestionarea punctelor de fidelitate ale clientilor in multiple locatii de vanzare.
implementat de CREDITPLUS SRL
01.04.2024LOVE FOR FOOD este o afacere 100% romaneasca, reunind brandurile Sara Pretzel, Sara Bistro, Famous Waffles și Thesaur Gourmet, cunoscut pentru produsele alimentare inovatoare și rețetele tradiționale savuroase.
Eficientizeaza servirea cu Nexus Fast Food - În simigerii si wafflesshop-uri, aplicatia Nexus Fast Food optimizează procesele de comandă și livrare, prin selectia rapida a produselor cu pictograma, crescând eficiența și satisfacția clienților.
implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
27.10.2021Activitatea de bază constă în comercializarea de produse finite de tipul fast-food (burgeri, crispy, aripioare) precum și băuturi răcoritoare.
Alertare clienți prin pager - La achitarea comenzii, clientul primește un pager care ulterior îl va notifica print-un sunet/vibratie de faptul ca s-a finalizat comanda și că o poate ridica. Operațiunea de alertare a clientului este realizată manual.