Am modificat aplicația Nexus ERP (V21.12.0) astfel încat utilizatorul sa aibă posibilitatea de a tipări un text la orice imprimantă dorește, în momentul în care se validează un bon fiscal din interfața EasyRetail - toate tipurile de interfață.

Pentru a realiza acest lucru sunt necesare următoarele configurări:
- Se va crea în modulul de funcții customizate o funcție de tip "Text imprimanta departamentală" (standard sau inline), în care se va returna id-ul imprimantei la care se dorește tipărit textul (în campul id_imprimanta) și textul pe care îl dorește imprimat (în câmpul text_tiparit).

- În modulul "Aparate de marcat fiscale", pe pos-ul pe care se realizează vânzarea, se va alege în câmpul "Funcție texte tipărite la validare", funcția configurată la pasul anterior.

Această funcționalitate este utilă atunci când se dorește tipărirea unui text promoțional sau informativ pentru client, sau chiar pentru tiparirea de dispozitiii de livrare pe imprimantele celorlalte departamente, situatie in care se îmbunătățește timpul de răspuns pentru client.

La data de 28 Iunie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate tipărire texte suplimentare la imprimantă, la validarea unui bon din aplicatia NexusEasyRetail - toate tipurile de interfata prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Fast-Food şi modulul Bonuri fiscale.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.12. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.12 | Nexus Media