Pentru a separa noțiunea de "Preluare bon în așteptare" de "Preluare comanda de la client" am modificat interfața NexusEasyRetail (21.17.152) astfel:
- Butonul "Trimite coșul în așteptare" existent până în prezent va prelua și funcția de "Reia coșul din așteptare" (în care bonul curent NU conține produse).
- Butonul "Reia coșul din așteptare" existent până în prezent s-a modificat în "Preia comandă de client".

Astfel, la "Trimiterea coșului în așteptare", se înregistrează o comandă de client pe clientul generic setat în opțiunile modulului Comenzi clienti (indiferent daca s-a specificat un alt client pe bonul curent). În fereastra de reluare a bonurilor în așteptare se vor încărca în acest caz doar comenzile de pe clientul generic. Bonurile în așteptare vor fi șterse în urma preluării acestora pe bonul curent.

La accesarea butonului "Preia comandă de client" se vor încărca doar comenzile aferente clientului de pe bonul curent. Comenzile de client reluate se vor pastra în baza de date în urma reluarii lor, fiind onorate prin intermediul bonurilor emise în baza acestora.

La data de 26 Noiembrie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Separare operațiune Reluare bon în așteptare de Reluare comandă in aplicatia NexusEasyRetail prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Fast-Food şi modulul Bonuri fiscale.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.17.152. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.17.152 | Nexus Media