EASY RETAIL CATERING

NEXUS CATERING

Interfaţă de vânzări clară, rapidă şi responsiva.

Derulați până jos

Preluarea, producţia şi livrarea comenzilor - un pachet software integrat

Nexus Easy Retail Catering are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată şi automatizată să preia comenzi din diverse surse: telefonic, din site-ul NEXYSHOP Catering, din site-ul B2B ContClient, din programări repetitive şi online prin API de pe orice site şi/sau aplicaţie externă.

Funcţionalităţi Premium

Funcţionalităţi Premium

Nexus Easy Retail Catering oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională, la o organizare mai bună şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor.

Echipamente Retail

Echipamente Retail

Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Catering este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.

Control centralizat

Control centralizat

Mult mai simplu pentru reţele de catering sau pentru locaţii cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.

Interfaţă configurabilă

Interfaţă configurabilă

Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.

Reţele de magazine

Reţele de magazine

Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de catering şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între bucătării şi centru.

Hardware

Hardware

Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.

NEXUS CATERING

Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de locaţii au ales să utilizeze zi de zi Nexus Easy Retail, instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.

Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.

MAI MULTE DETALII

Ultimele Noutăți Nexus CATERING

Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.

Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.

VEZI TOATE NOUTĂȚILE
FIABIL ŞI RAPID

Instrumente şi Funcţionalităţi Premium

De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.

Alegeţi experienţa!

Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.

Identificare apelant

Utilizând aplicaţia Nexus SoftPhone nu numai că vă recunoaşte automat apelantul ci şi deschide o comandă nouă de catering în care selectează clientul asociat numărului apelant.

Comenzi în derulare

În orice moment se poate consulta statusul comenzilor preluate, având posibilitatea de a le redeschide pentru a suplimenta sau elimina anumite produse sau pentru a muta comanda pe altă cursă.

Planificare livrare

Aplicaţia oferă variante multiple de închidere a unei comenzi: predare imediată către client, ridicare personală de la locaţie la o anumită ora, sau livrare la domiciliu cu maşinile proprii.

Rapoarte pentru livrare

Emitere simplă a rapoartelor asociate livrarii: bonuri fiscale, note de plată, centralizator livrare, etichete pentru fiecare produs în parte şi borderou livrare pentru şofer.

Mini-rapoarte

Aplicaţia vine cu un set amplu de mini-rapoarte operative specifice pentru operatori, casieri, etc cum ar fi: încasări pe soferi, încasări pe departamente, vânzări pe grupe de produse, etc.

Modalităţi de preparare

Operatorul poate introduce indicaţiile de preparare predefinite, observații proprii, sau poate modificat reteta fiecărui produs comandat, în funcţie de cerinţele clientului.

Meniuri

Cu ajutorul produselor compuse se pot adăuga în notă meniuri întregi de produse (cu preţuri promoţionale) şi inclusiv cu posibilitatea de a selecta din plaje prestabilite de felul 1, 2 sau 3.

Comunicare

Trimiterea produselor comandate către secţii/departamente (bar, bucătărie, pizza, grătar) se face instant, după fiecare preluare de comandă, la imprimantele setate sau către aplicaţia Nexus Bucătărie.

Plăţi configurabile

Nexus Catering oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru bonurile fiscale, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.

Stocuri

Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.

Retururi

Printr-o simplă scanare a unui cod de bare tipărit anterior pe bonul fiscal sau prin introducerea ID-ului de bon, se poate realiza în mod simplu returul parţial sau integral al unui bon fiscal.

Raportare configurabilă

Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.

Fidelizare clienţi

Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.

Securitate

Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.

Log de operare

Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.

Video-Log

Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).

Registru de casă

Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.

Puncte de fidelitate

Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.

Vouchere PrePay

Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.

Coş în aşteptare

În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.

Confirmare recepţie

Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.

Comenzi aprovizionare

Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.

Mişcări stocuri

În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.

Ultimele articole din blog pentru Nexus Catering

Ce este CPV?

Ce este CPV?

CPV este acronimul de la Common Procurement Vocabulary si codul CPV este un simbol numeric specific unei anumit produs sau [...]

Citește mai mult

| ERP

Prezentare Flash - Nexus Easy Retail Catering

| Catering