Am modificat fereastra de vizualizare a detaliilor și istoricului unui client din aplicația NexusEasyRetail - Catering (v.20.23.21).

Astfel, în cazul în care comanda curentă are specificat un client și o adresă de livrare, atunci în fereastra de vizualizare a detaliilor și istoricului unui client vor fi afișate comenzile livrate până în acel moment la punctul respectiv de livrare.
În plus, butonul "Salvez" va deveni "Reia comandă". În cazul în care sună un client care dorește să comande aceleași produse cerute pe o comandă anterioară recentă, atunci este suficient ca operatorul sa identifice comanda, să o selecteze și să apese "Reia comandă", fără a mai fi necesară căutarea produselor rând pe rând.

În cazul în care nu este specificată adresa de livrare atunci în fereastra de vizualizare a detaliilor și istoricului unui client vor fi afișate toate vânzările efectuate pe clientul curent, functionalitate existentă până în prezent.

La data de 3 Decembrie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Afișare istoric client în funcție de adresa de livrare selectată în aplicația NexusEasyRetail-Catering prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Catering şi modulul Bonuri fiscale.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.23.21. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.23.21 | Nexus Media