Posibilitate setare disponibilitate tichete de masa/cadou/sociale/electronice pe punctele de lucru
Am modificat aplicația Nexus ERP (v.23.10.204 si v.23.11.82) astfel încât tichetele de masă să poate fi setate ca vizibile pe un anumit punct de lucru sau pe toate. Pentru a realiza acest lucru, am introdus câmpul "Punct de lucru" în fereastra de editare a unui tichet, din cadrul modulului "Listă tichete de masă". La instalarea... mai multOptimizat pentru vânzări directe cu amănuntul de tip SUPERMARKET
Nexus Easy Retail Supermarket are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată să genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid în mod online şi este compilată cu .NET5 - cel mai modern şi rapid framework existent.
Funcţionalităţi Premium
Nexus Easy Retail Supermarket oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din supermarket.
Echipamente Retail
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Supermarket este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Control centralizat
Mult mai simplu pentru reţele de magazine sau pentru supermarket-uri cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă configurabilă
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Reţele de magazine
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de magazine şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între magazine şi centru.
Hardware
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.
NEXUS SUPERMARKET
Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de locaţii au ales să utilizeze zi de zi Nexus Easy Retail, instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIIDrept de retipărire de către casieri a bonurilor fiscale operate din aplicația Nexus Easy Retail
Am modificat aplicația Nexus Easy Retail astfel încât retipărirea unui bon să țină cont de setarea "Casierul are permisiunea de a retipari bonurile cu eroare la tiparire" de pe aparatul de marcat fiscal utilizat. Astfel, la retipărirea unui bon fiscal, fie din pagina de tranzacții, fie imediat după încasarea și validarea lui,... mai multOptimizare selectare delegat în aplicația Nexus Easy Retail
Am modificat aplicația Nexus Easy Retail pentru a facilita selectarea delegatului de interes, pentru adăugarea acestuia pe bonul fiscal. La apăsarea butonului "Arata delegati" de pe pagina Clienti, vor fi afișați implicit delegații partenerului curent. În cazul în care se dorește alegerea unui delegat liber, nealocat unui... mai multPosibilitate căutare articole după serie/număr de lot în aplicația Nexus Easy Retail - Supermarket
Am adăugat în aplicația Nexus Easy Retail - Supermarket (v.24.4.90.), pe pagina principală, butonul "Serie/Lot". Acesta permite căutarea articolelor după numărul de lot/seria completată de catre operator în partea superioară a ferestrei. Se recomandă căutarea dupa după numărul de lot în cazul în care articolul a fost... mai multAfișare observații comandă în pagina de preluare bon în asteptare
Am adăugat în interfața NexusEasyRetail (Supermarket, FastFood, Magazin), în fereastra de reluare a coșului aflat în așteptare, campul "Observatii comandă". Astfel, la selectarea unei comenzi în fereastra mai sus mențonată se vor putea vizualiza observațiile/informațiile/precizări completate anterior pe comanda,... mai multUltimele Noutăți Nexus SUPERMARKET
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEFIABIL ŞI RAPID
Instrumente şi Funcţionalităţi Premium
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Alegeţi experienţa!
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Plăţi configurabile
Nexus Supermarket oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru bonurile fiscale, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.
Stocuri
Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.
Retururi
Printr-o simplă scanare a unui cod de bare tipărit anterior pe bonul fiscal sau prin introducerea ID-ului de bon, se poate realiza în mod simplu returul parţial sau integral al unui bon fiscal.
Preluare comenzi
Interfaţa de vânzări oferă posibilitatea preluării de comenzi de la clienţi şi transmiterea lor către depozitul central - procedură utilă în cazul în care produsele nu sunt pe stoc în magazin.
Raportare configurabilă
Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.
Fidelizare clienţi
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Securitate
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Log de operare
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Video-Log
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
Registru de casă
Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.
Puncte de fidelitate
Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.
Vouchere PrePay
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
Coş în aşteptare
În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.
Confirmare recepţie
Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.
Comenzi aprovizionare
Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.
Mişcări stocuri
În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.
Ultimele articole din blog pentru Nexus Supermarket
Importanța diversificării canalelor de vânzare
Diversificarea canalelor de vânzare reprezintă o strategie de bază pentru companiile moderne, care doresc să se adapteze [...]
Citește mai mult| Digitalizare
Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 2: Buletin de analiză financiară
Materialul anterior conturat în sfera Reperelor privind diagnosticul financiar-contabil al companiei fixează importanța [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 1: Buletin de analiză financiară
Activitatea companiilor, indiferent de structura, modul de organizare și sfera de acțiune a acestora se derulează pe un fond [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Ghidul complet al antreprenorului avizat.
Episodul 3 - Depunerea declarațiilor fiscale obligatorii in funcție de vectorul fiscal al companiei
Adeseori, pe drumul antreprenoriatului, este nevoie să faci mici popasuri pentru a te asigura de asimilarea completă și [...]
Citește mai mult| Legislatie
Ultimele implementări Nexus Supermarket
implementat de CREDITPLUS SRL
17.06.2024Bazându-se pe experiența acumulată de-a lungul timpului și pe fidelitatea clientilor activi, printre care revânzători sau constructori, societatea și-a extins activitatea concretizând o rețea de peste 10 puncte de lucru dintre care 5 sunt tip supermarket.
Imprimare etichete de raft personalizate - S-a implementat un sistem de etichete de raft personalizate, de diverse dimensiuni, generate automat. Etichetele conțin informații importante pentru clienți/gestionari/vânzători și sunt listate flexibil în funcție de schimbările de date.
implementat de CREDITPLUS SRL
17.06.2024Bazându-se pe experiența acumulată de-a lungul timpului și pe fidelitatea clientilor activi, printre care revânzători sau constructori, societatea și-a extins activitatea concretizând o rețea de peste 10 puncte de lucru dintre care 5 sunt tip supermarket.
Soluție de inventariere mobilă - Inventarierea mobilă a magazinelor MAX a dus la o mai mare acuratețe în verificarea stocurilor și la posibilitatea de inventariere parțială a unor zone specifice din magazin. Utilizarea aplicațiilor de Inventar Online pe terminale mobile Android a eficientizat procesele de control al stocurilor și a permis echipei de control stoc să efectueze inventare ad hoc.
implementat de CREDITPLUS SRL
01.06.2024Bazându-se pe experiența acumulată de-a lungul timpului și pe fidelitatea clientilor activi, printre care revânzători sau constructori, societatea și-a extins activitatea concretizând o rețea de peste 10 puncte de lucru dintre care 5 sunt tip supermarket.
Gestionarea centralizată a magazinelor de retail materiale de construcții - MAX SRL a integrat soluția Nexus ERP pentru gestionarea centralizată a magazinelor sale de retail specializate în materiale de construcții. Aceasta a îmbunătățit semnificativ controlul stocurilor și eficiența operațională.