AUTOMATIZAREA PROCESELOR DE VÂNZARE

NEXUS SFA ONLINE

Comenzi clienți | Stocuri | Solduri clienți | Planificare trasee

Derulați până jos

Automatizează sarcinile de vânzări ale agenților și șoferilor

Preluarea comenzilor de la clienți și magazinele proprii; livrarea și facturarea comenzilor; planificarea livrării comenzilor pe trasee și curse; managementul ambalajelor predate și preluate de la clienți.

Conectat prin API

Conectat prin API

Aplicaţia mobilă citeşte şi salvează date direct în ERP - nu sunt necesare transferuri şi este cel mai modern, rapid și securizat mod de comunicare disponibil.

Hardware

Hardware

Se poate instala pe telefoane care au minim versiunea de Android 7 şi poate rula inclusiv pe PC-uri cu Windows 10 dacă instalăm emulatorul BlueStacks.

Integrare nativă

Integrare nativă

Nexus SFA este integrat nativ cu toate aplicaţiile şi datele platformei şi este tot timpul 100% compatibil cu întreg sistemul de aplicaţii Nexus: comenzi, stocuri, liste de preţuri, facturi, etc.

Mobilitate

Mobilitate

Aplicația mobilă pentru Android Nexus SFA asigură agenților de vânzare mobilitate și flexibilitate pe teren acolo unde există o conexiune la internet.

Productivitate crescută

Productivitate crescută

Aplicaţia este optimizată pentru o operare rapidă şi un trafic mic de date şi oferă agenţilor diverse fluxuri de lucru cu un grad ridicat de automatizare.

Conectat cu echipa

Conectat cu echipa

Poate fi verificat stocul unui produs în timp real şi în funcție de comenzile colegilor. Comenzile preluate pot fi vizualizate de întreaga echipă.

Încasare pe loc

Încasare pe loc

Comenzile înregistrate de către agenții de vânzare pot fi facturate și încasate pe loc cu ajutorul aplicaţiei de SFA şi o imprimantă bluetooth mobilă.

Încasare cu cardul

Încasare cu cardul

Facturile şi comenzile se pot încasa cu cardul prin: aplicaţia web ContClient, un link de plată sau o factură cu buton de plată.

Planificare trasee

Planificare trasee

Aplicaţia SFA include un flux de lucru prin trasee planificate pe zone, agenţi şi maşini atât pentru livrarea comenzilor, cât şi pentru preluarea comenzilor noi.

NEXUS SFA Online

Pentru a vedea de ce Nexus SFA Online este alegerea cea mai bună pentru firma dvs., instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.

Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.

MAI MULTE DETALII

Ultimele Noutăți Nexus SFA Online

Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.

Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.

VEZI TOATE NOUTĂȚILE

PUTERNIC ŞI COMPLET

Instrumente şi Funcţionalităţi Premium

De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.

Alegeţi experienţa!

Nexus Online SFA oferă +VALOARE pentru echipa de vânzări, astfel preluarea comenzilor, facturarea și încasarea facturilor facându-se rapid și cu datele actualizate în timp real.

Dublă funcţionalitate

Putem prelua atât comenzile de la clienţii noi sau existenţi, cât şi comenzile interne de la propriul nostru lanţ de magazine sau depozite.

Imprimante facturare

Pentru o mobilitatea crescută aplicaţia poate tipări facturi, chitanţe, comenzi şi proforme atât pe imprimante portabile Bluetooth, cât şi pe imprimante clasice conectate prin WiFi-Direct.

Scanere pentru produse

Pentru adăugarea rapidă în comandă sau factură a produselor vândute este recomandat ca aplicaţia să lucreze împreuna cu un scaner portabil BlueTooth în mod SPP.

Scanare folosind camera

Dacă avem comenzi cu puţine produse putem folosi pentru scanarea produselor (inclusiv coduri 2D, QR) camera foto a telefonului pe care este instalată aplicaţia.

Modele de documente

Pentru a simplifica, elimina erorile şi automatiza cât mai mult fluxul de operare am adăugat posibilitatea de creare a documentelor din modele prestabilite.

Centrat pe client

Ca mod preponderent de operare aplicaţia este centrată pe client, o dată selectat un client vom putea accesa rapoarte sau adăuga comenzi, facturi şi chitanţe pentru acel client.

Blocuri de produse

Pe langă adăugarea clasică de produse putem adăuga şi produse în bloc preluate dintr-o comandă anterioară sau dintr-un top de produse vândute clientului vizat.

Informaţii produse

Putem seta pentru fiecare agent în parte ce detalii suplimentare despre produse îi vor fi afişate: cod, stoc, unitati target, imagine, stoc grupat pe gestiuni şi loturi, etc.

Editare produs

La adăugarea unui produs avem posibilitate de setare a discountului oferit, editarea unei denumiri suplimentare şi daca este produs compus putem selecta componentele.

Discounturi

Produsele adaugate în comandă preiau politica de discounturi din lista de preţuri asociată clientului şi suplimentar (drepturi pe agent) se pot adăuga discounturi la nivel de produs sau de comandă.

Aviz de însoţire marfă

În funcţie de fluxul de lucru vizat avem posibilitatea să generăm automat Avize din Facturi, să tipărim avize în format 80mm şi să vizualizăm avizele în format A4 fişier PDF.

Încasare

O comandă validată poate fi transformată în factură folosind 3 moduri de încasare: cash cu emitere chitanţă, efect comercial sau fără încasare - cu creditare şi plata la termen.

Chitanţe

Adăugare simplă şi rapidă: se selectează un model, se completeaza suma, se repartizează automat sau manual pe facturile neîncasate. Chitanţa poate fi apoi tipărită sau descărcată în format PDF.

Retururi

Produsele adăugate în comanda de retur pot fi adăugate din nomenclator sau selectate din facturile anterioare. Pentru fiecare produs în parte este afişată cantitatea facturată iniţial.

Documente ne-finalizate

Pentru a nu pierde din vedere documente ne-finalizate le putem consulta sau deschide pentru editare dintr-o pagină separată ordonate după dată: comenzi, chitante, avize, efecte şi facturi.

Documente validate

Pentru consultarea ulterioară a documentelor validate avem la dispoziţie o pagină separată pentru: comenzi, încasari, avize şi facturi.

Distribuire rapoarte

Aplicaţia vine cu un set de rapoarte importante pentru agenţii şi clienţii acestora. Acestea pot fi vizualizate în format PDF sau transmise pe email, WhatsApp, etc către clientul vizat.

Planificator traseu

În baza traseului planificat se pot accesa următoarele funcţionalităţi: navigare cu Waze sau Google Maps, vizualizare locaţie cu Google Street, adăugare documente cu selecţia automată a clientului şi adresei respective.

Vizualizare solduri

Putem vizualiza facturile neîncasate grupate pe clienţi şi gestiuni într-o pagină special destinată. Direct din listă putem porni încasarea cu chitanţe sau cu efecte comerciale.

Vizualizare stocuri

Putem vizualiza stocurile atât din gestiunea noastră, cât şi din întreaga reţea filtrate dupa gestiune, clasa, produs şi opţional grupate după gestiune, produs sau cont.

Ultimele articole din blog pentru Nexus SFA Online

IMPLEMENTĂRI

Ultimele implementări Nexus SFA Online