MAX SRL
Preluarea comenzii clienților la raft
implementat de CREDITPLUS SRL
17.06.2024Bazându-se pe experiența acumulată de-a lungul timpului și pe fidelitatea clientilor activi, printre care revânzători sau constructori, societatea și-a extins activitatea concretizând o rețea de peste 10 puncte de lucru dintre care 5 sunt tip supermarket.
Preluarea comenzii clienților la raft
MAX SRL a adoptat soluția Nexus SFA (Sales Force Automation) pentru a eficientiza preluarea comenzilor direct la raft în magazinele sale de retail cu materiale de construcții, îmbunătățind astfel eficiența operațională și fidelizarea clienților și consultanților de vânzări.
Această soluție nu doar că optimizează fluxul operațional, dar și crește fidelizarea clienților, care se bucură de un serviciu rapid și eficient. În plus, consultanții de vânzări sunt motivați suplimentar prin înregistrarea fiecărei vânzări în numele lor, ceea ce le oferă recunoaștere pentru munca depusă și îi încurajează să ofere un serviciu de calitate superioară. Această metodă modernă de gestionare a comenzilor asigură o organizare mai bună și o monitorizare eficientă a performanțelor individuale ale consultanților de vânzări.
Aveţi nevoie de o soluţie similară?
Contactati-l chiar acum pe dl. Claudiu Radu!
radu.claudiu@nexuserp.ro
  |  
0722-591-665