Posibilitate adăugare adresă de livrare client fără specificarea rutei de livrare
Am modificat aplicația Nexus Easy Retail Catering (v.22.16.149.) astfel încât la adăugarea unei adrese noi de livrare pentru un client să fie permisă necompletarea rutei de livrare. În cazul acesta, în fereastra de planificare a unei comenzi a cărei rută nu a fost stabilită anterior, utilizatorul va avea posibilitatea de a... mai multPreluarea, producţia şi livrarea comenzilor - un pachet software integrat
Nexus Easy Retail Catering are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată şi automatizată să preia comenzi din diverse surse: telefonic, din site-ul NEXYSHOP Catering, din site-ul B2B ContClient, din programări repetitive şi online prin API de pe orice site şi/sau aplicaţie externă.
Funcţionalităţi Premium
Nexus Easy Retail Catering oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională, la o organizare mai bună şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor.
Echipamente Retail
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Catering este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Control centralizat
Mult mai simplu pentru reţele de catering sau pentru locaţii cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă configurabilă
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Reţele de magazine
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de catering şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între bucătării şi centru.
Hardware
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.
NEXUS CATERING
Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de locaţii au ales să utilizeze zi de zi Nexus Easy Retail, instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIIPosibilitate închidere comandă cu Livrare neplanificată în aplicația NexusEasyRetail - Catering
Am adăugat în aplicația NexusEasyRetail - Catering (v.21.8.), în fereastra de "Închidere comandă cu planificare livrare", un item nou "LIVRARE NEPLANIFICATĂ". În acest caz comanda de la client se va salva cu adresa de livrare specificată, însă fără a avea alocată o planificare de livrare. Se recomandă... mai multScurtături butoane în interfața NexusEasyRetail - Catering
Pentru a facilita operarea cu ajutorul tastaturii în aplicația NexusEasyRetail - Catering (20.21.83.) am mai adăugat scurtături pentru următoarele butoane: - În fereastra de editare a unui produs: "Modalitate de preparare" (F1) și "Schimbă rețetă" (F2) - În fereastra de editare a unui client: "Arată... mai multModificare fereastră afișare comenzi din cadrul aplicației NexusEasyRetail - Catering
Am modificat fereastra de afișare a comenzilor din aplicația NexusEasyRetail - Catering (v.20.21.57.) astfel încât utilizatorul să aibă acces dintr-o privire la toate informațiile necesare privind comenzile operate. În cadrul coloanei "Client/referrer" vor fi afișate pe langă numele clientului și numărul acestuia... mai multModificare mod de căutare după numărul de telefon în aplicația NexusEasyRetail
Am modificat în aplicația NexusEasyRetail (v.20.21.46, toate tipurile de interfața) modul de căutare a clientului după numărul de telefon. Astfel, în cazul în care pe bon nu este deja un client adăugat, atunci în rezultatul căutării vor apărea clienții, delegații și adresele de livrare (pentru interfața Catering) care... mai multUltimele Noutăți Nexus CATERING
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEFIABIL ŞI RAPID
Instrumente şi Funcţionalităţi Premium
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Alegeţi experienţa!
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Identificare apelant
Utilizând aplicaţia Nexus SoftPhone nu numai că vă recunoaşte automat apelantul ci şi deschide o comandă nouă de catering în care selectează clientul asociat numărului apelant.
Comenzi în derulare
În orice moment se poate consulta statusul comenzilor preluate, având posibilitatea de a le redeschide pentru a suplimenta sau elimina anumite produse sau pentru a muta comanda pe altă cursă.
Planificare livrare
Aplicaţia oferă variante multiple de închidere a unei comenzi: predare imediată către client, ridicare personală de la locaţie la o anumită ora, sau livrare la domiciliu cu maşinile proprii.
Rapoarte pentru livrare
Emitere simplă a rapoartelor asociate livrarii: bonuri fiscale, note de plată, centralizator livrare, etichete pentru fiecare produs în parte şi borderou livrare pentru şofer.
Mini-rapoarte
Aplicaţia vine cu un set amplu de mini-rapoarte operative specifice pentru operatori, casieri, etc cum ar fi: încasări pe soferi, încasări pe departamente, vânzări pe grupe de produse, etc.
Modalităţi de preparare
Operatorul poate introduce indicaţiile de preparare predefinite, observații proprii, sau poate modificat reteta fiecărui produs comandat, în funcţie de cerinţele clientului.
Meniuri
Cu ajutorul produselor compuse se pot adăuga în notă meniuri întregi de produse (cu preţuri promoţionale) şi inclusiv cu posibilitatea de a selecta din plaje prestabilite de felul 1, 2 sau 3.
Comunicare
Trimiterea produselor comandate către secţii/departamente (bar, bucătărie, pizza, grătar) se face instant, după fiecare preluare de comandă, la imprimantele setate sau către aplicaţia Nexus Bucătărie.
Plăţi configurabile
Nexus Catering oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru bonurile fiscale, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.
Stocuri
Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.
Retururi
Printr-o simplă scanare a unui cod de bare tipărit anterior pe bonul fiscal sau prin introducerea ID-ului de bon, se poate realiza în mod simplu returul parţial sau integral al unui bon fiscal.
Raportare configurabilă
Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.
Fidelizare clienţi
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Securitate
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Log de operare
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Video-Log
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
Registru de casă
Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.
Puncte de fidelitate
Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.
Vouchere PrePay
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
Coş în aşteptare
În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.
Confirmare recepţie
Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.
Comenzi aprovizionare
Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.
Mişcări stocuri
În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.
Ultimele articole din blog pentru Nexus Catering
Importanța diversificării canalelor de vânzare
Diversificarea canalelor de vânzare reprezintă o strategie de bază pentru companiile moderne, care doresc să se adapteze [...]
Citește mai mult| Digitalizare
Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 2: Buletin de analiză financiară
Materialul anterior conturat în sfera Reperelor privind diagnosticul financiar-contabil al companiei fixează importanța [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 1: Buletin de analiză financiară
Activitatea companiilor, indiferent de structura, modul de organizare și sfera de acțiune a acestora se derulează pe un fond [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Ghidul complet al antreprenorului avizat.
Episodul 3 - Depunerea declarațiilor fiscale obligatorii in funcție de vectorul fiscal al companiei
Adeseori, pe drumul antreprenoriatului, este nevoie să faci mici popasuri pentru a te asigura de asimilarea completă și [...]
Citește mai mult| Legislatie