În cadrul importurilor de facturi clienți și avize clienți prin API am adăugat câmpurile:
Facturi clienți: id_factura: codul intern al facturii de client referință, pentru care se realizează stornarea
numar_factura: numărul facturii referință, pentru care se realizează stornarea
serie_factura: seria facturii referință, pentru care se realizează stornarea
data_factura: data facturii referință, pentru care se realizează stornarea
Avize clienți: id_aviz: codul intern al avizului de client referință, pentru care se realizează stornarea
numar_aviz: numărul avizului referință, pentru care se realizează stornarea
serie_aviz: seria avizului referință, pentru care se realizează stornarea
data_aviz: data avizului referință, pentru care se realizează stornarea.
În cazul în care se trimit aceste câmpuri se va identifica factura/avizul de referință și se va asocia liniei de storno adăugate.

La data de 5 Ianuarie 2024 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Tratare retur la importul facturilor și avizelor prin API prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Facturi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.21.112. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.23.21.112 | Nexus Media