Posibilitate Tipărire comandă client
În fereastra de editare comandă client am inclus butonul Tipărire. Listarea raportului de comandă este valabilă doar pentru documentele neanulate. Tipul de raport dorit pentru tipărire se va selecta în opțiuni modul Comenzi clienți - Raport implicit comandă. Funcționalitatea este disponibilă în versiunea 23.4.190.... mai multCe este un SOFT ERP?
Un soft ERP (Enterprise Resource Planning) este un pachet de module şi aplicaţii software perfect integrate între ele şi care folosesc una sau mai multe baze de date comune. Cu ajutorul acestor soluţii ERP putem gestiona în mod unitar şi integrat activitatea zilnică a compartimentelor unei companii: contabilitate, achiziţii, vânzări, livrări, producţie, stocuri, parc auto, salarizare, service, resurse umane, analiză, bugete, planificări, magazine online, secretariat, managementul clientilor, etc.
NEXUS ERP conectează organizează integrează procesele economice şi resursele afacerii tale.
Vă oferim digitalizarea unitară a activităţilor firmei. Controlaţi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-urile firmei.
Sistem integrat
Nexus ERP interconectează nativ toate aplicaţiile Nexus pe care le folosiţi, dând o nouă valoare informaţiilor stocate şi fiind capabil să gestioneze fluxuri de lucru complexe.
Raportare configurabilă
Vă oferim atât un server de rapoarte pentru a livra automat oricând şi oriunde rapoartele dorite, cât şi un configurator complet şi complex de rapoarte.
Interfaţă configurabilă
Pentru fiecare utilizator sau grup de utilizatori în parte puteţi configura propria interfaţă de lucru: câmpuri, coloane, filtre, drepturi, restricţii, rapoarte, etc.
Robo Nexy
Robotul Nexy vine cu o colecţie impresionantă de taskuri automate inteligente şi, mai mult, vă oferă oportunitatea de a vă construi propriile automatizări.
Import date
Nexus ERP oferă multiple instrumente şi asistenţi atât pentru importul iniţial de date, cât şi pentru importul operativ periodic din diverse surse, formate, automatizat, etc.
Export date
Exportăm date în diverse formate, automat sau manual, prin interogări API, prin interogări SQL, prin interfaţa aplicaţiei sau prin protocoale configurabile EDI.
Puncte de lucru
Nexus ERP dispune de funcții avansate de gestionare a punctelor de lucru, inclusiv replicarea automată a datelor dintre servere. Poţi lucra cu un singur server centralizat sau cu cu o reţea de servere interconectate.
Flexibilitate în utilizare
Poţi trece oricănd aplicaţia din cloud pe un server propriu şi invers.
Adaugi în sistem licenţe noi pe măsură ce afacerea ta creşte sau în anumite condiţii poţi schimba tipurile de licenţe între ele.
Tehnologii moderne şi sigure
Pentru ca fiecare să îşi poată dezvolta afacerea fără griji - așa cum îşi dorește, oferim un mediu informatic modern, sigur, securizat şi nu în ultimul rând instrumente pentru backup-ul automat al bazelor de date.
Software contabilitate
Nexus ERP a plecat acum peste 20 de ani de la un simplu software de contabilitate (Pionier) şi a evoluat an de an în funcţie de cerinţele utilizatorilor săi şi a tehnologiilor tot mai performante.
Program de gestiune
Tipul modular în care este construit ERP-ul nostru ne-a permis realizarea mai multor ediţii (licenţe), de la ERP versiunea completă până la Retail Backoffice - un aşa numit program de gestiune.
Servicii contabilitate
Un alt mod de licenţiere a ERP-ului se numeşte chiar Servicii contabilitate. Este un mod gratuit şi inovativ de acces şi utilizare a aplicaţiei de către firmele de contabilitate direct pe baza de date a clienţilor lor.

Implementări recente NEXUS ERP
NEXUS ERP
Pentru a vedea de ce Nexus ERP este alegerea cea mai bună pentru firma dvs., instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIICum funcţioneză un SISTEM ERP?
Un astfel de sistem oferă soluții care integrează procesele din întreaga afacere într-un sistem unic. Permit utilizatorilor să interacționeze într-o singură interfață, să partajeze informații și să permită colaborarea interfuncțională şi interdepartamentală. Ne putem gândi la un sistem ERP ca fiind liantul care aduce împreună diferitele aplicaţii informatice pe care le utilizează o companie.
Şi pentru a începe cu dreptul
am aliniat politica de licenţiere şi planurile de dezvoltare cu cerinţele clienţilor noştri.
Licenţiere perpetuă
Licenţele se cumpără o singură dată şi se pot folosi nelimitat. Actualizările pentru anul în curs sunt incluse. Aici găsiţi mai multe informaţii despre licenţele Nexus ERP >>
Licenţiere flexibilă
Licenţele se activează pe server şi se alocă apoi pe dispozitive. Ulterior se pot muta de pe un PC pe altul. Inventarul licenţelor achiziţionate se găseşte în contul de client >>
Aplicaţii mobile
Licenţele aplicaţiilor mobile se activează pe server şi se alocă pe utilizatori. Ulterior se pot muta oricând de la un utilizator la altul.
Actualizări software
Actualizarea aplicaţiilor la ultimele versiuni se poate face prin achiziţionarea unei subscripţii anuale - ani calendaristici. Aici este centrul pentru descărcări >>
On premise | Cloud | Hybrid
Nexus ERP se poate instala pe: propriul server/PC, în Cloud sau pe un server (propriu) găzduit într-un centru de date. Nexus Media poate recomanda celor interesaţi diverşi furnizori de servicii Cloud.
.NET 6 & Web
Am rescris toate aplicaţiile noastre pentru .NET6 - cea mai nouă tehnologie de la Microsoft - şi acum lucrăm la versiunile Web ale aplicaţiilor Nexus.
Subscripţii Cloud
În modul de achiziţie Cloud licenţele se plătesc sub forma unor subscripţii (chirii) anuale în care sunt incluse şi pachetele anuale de actualizare ale aplicaţiilor şi serviciul de actualizarea efectivă a bazelor de date.
Hosting Cloud
Oferim două modele de hosting pentru Cloud: Sharing (un server este partajat de până la 10 clienţi) şi Enterprise (un server pe client). În ambele modele sunt folosite servere fizice, nu maşini virtuale.
Asistenţă Cloud
Pentru o mai mare flexibilitate în ceea ce priveşte performanţele şi costurile serviciilor de hosting, oferim asistenţă inclusiv pentru utilizarea unor furnizori de Cloud desemnaţi de către clienţi.

PUTERNIC ŞI COMPLET
Instrumente şi Funcţionalităţi Premium
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Alegeţi experienţa!
Nexus ERP este o aplicaţie robustă, experimentată şi matură. Bazându-ne pe experienţa caştigată în mii de implementări funcţionale vă putem oferi soluţii software care se potrivesc imediat în cele mai diverse scenarii de afaceri. Aplicaţiile noastre sunt folosite de firme din cele mai diverse domenii de activitate şi se adresează afacerilor de orice dimensiune - de la microîntreprinderi, la IMM-uri şi firme mari.
Sistem scalabil
Sistem informatic integrat și scalabil, cu posibilitatea înglobării ulterioare de noi licențe, module, funcționalități, rapoarte și simplu de actualizat la versiuni noi.
Configurabil
Fiecare utilizator își poate defini propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.
Confidențialitate
Datele sunt importante şi de aceea vă oferim gestionarea detaliată a drepturilor şi restricţiilor utilizatorilor asupra: modulelor, societăţilor și rapoartelor.
Notificări automate
Motor inteligent de notificări: de sistem, prefabricate - gata de utilizare şi un constructor de notificări pentru a vă putea construi orice avertizare doriţi.
Multisocietate
Aplicațiile pot gestiona un număr nelimitat de societăți (baze de date), iar în cadrul lor se pot defini un număr nelimitat de filiale, puncte de lucru și gestiuni.
EDI integrat
Permite transfer automat de documente (facturi, comenzi, etc) între toate firmele care utilizează Nexus ERP prin configurarea modului EDI.
Audit contabil
Realizezi audit-ului contabil operativ în doar câteva secunde. Sunt verificate sute de chei de validare, respectarea plafoanelor impuse de legislație, etc.
Import operațiuni bancare
Asistentul nostru inteligent importă extrasele bancare din formate ca: MT940, CSV, etc. Automat sunt împerechiaţi partenerii și facturile în sold.
900+ rapoarte
Nexus ERP vine implicit cu peste 500 de rapoarte standard pe care le poţi multiplica şi personaliza după specificul tău de organizare şi design.
Server de rapoarte
Cu ajutorul serverului de rapoarte orice raport poate fi livrat automat către: aplicaţiile mobile, email, notificări, magazine online, Nexus API, etc.
Rapoarte OLAP
În modulele Business Intelligence, ai acces la configurarea rapoartelor de OLAP Cube pentru a-ți analiza: clienţi, furnizori, stocuri, salariaţi, etc.
Formule contabilizare
Poţi construi analize economice complexe sau operaţionale folosind rapoarte cu formule contabile - sume din balanţa contabilă de verificare.
Rapoarte rapide
Se pot genera instant rapoarte care sunt o copie fidelă (coloane, grupări, filtrare, ordonare) a tabelului afişat în fereastra de lucru.
Rapoarte HTML
Creaţi rapoarte de tip document - contracte, certificate garanţie, acte adiţionale, etc - care să respecte exact formularistica dorită.
Siguranţă
Aplicaţia oferă funcţii de Backup şi Restore al bazelor de date, de programare periodică automată a backup-urilor şi am integrat inclusiv AOMEI Backupper pentru mai multe opţiuni.
Dosar contabil
Evidenţa lucrărilor contabile efectuate, generarea şi arhivarea electronică a rapoartelor, depunerea automată a declaraţiilor şi descărcarea mesajelor din SPV.
Care sunt beneficiile utilizării unui software ERP?
Un ERP promovează fluxul liber de comunicare în cadrul unei organizații și are ca rezultat sinergii sporite între diferitele domenii de activitate, eficiență sporită pe măsură ce procesele sunt eficientizate și informațiile sunt ușor accesibile celor care au nevoie de ele. Aplicațiile ERP permit, de asemenea, diferitelor departamente să comunice și să partajeze informații mai ușor cu restul companiei.
Adoptarea unui ERP poate fi un efort costisitor, dar rentabilitatea investiției poate fi obținută rapid. Cu siguranță, beneficiile realizate (de exemplu, creșterea productivității și reducerea costurilor administrative) pot depăși cu mult costurile pentru introducerea unui ERP.
Adăugare câmp Cod LEI (Legal Entity Identifier) în cadrul modulelor "Societăți" și "Parteneri"
Începând cu versiunea 23.5 în cadrul modulelor "Societăți" și "Parteneri" am adăugat câmpul "Cod LEI" (Legal Entity Identifier). Codul LEI este un număr de identificare unic al societăților care tranzacționează pe piețele financiare. Orice tranzacție efectuată pe piețe va fi legată de celălalt partener cu ajutorul... mai multSetari noi pentru trimiterea rapoartelor prin e-mail
Pentru un control mai strict asupra mesajelor e-mail trimise de sistemul NexusERP, in special in cazurile in care acelasi server este utilizat de catre mai multe companii, versiunea 23.4.81 vine cu unele modificari in configurarea conturilor SMTP si a rapoartelor, dupa cum urmeaza: 1. In modulul Conturi SMTP s-au adaugat... mai multModalitate nouă de asociere a unui utilizator NexusERP cu un cont de pe suport.nexuserp.ro
În Nexus Communicator este disponibil un nou buton, Asociază cont. Acesta este activ doar dacă asocierea nu a fost făcută deja. Asocierea se realizează introducând contul de e-mail și parola stabilită la crearea contului pe suport.nexuserp.ro. Odată creată această legătură, utilizatorul va putea plasa tichete de suport și... mai multAdăugare câmp "Nr. rate" în cadrul modulelor "Cheltuieli în avans" și "Venituri în avans"
În cadrul modulelor "Cheltuieli în avans" și "Venituri în avans" am adăugat câmpul "Nr. rate". Acesta va fi utilizat pentru calculul ratei lunare în funcție de soldul inițial. În cazul în care se specifică rata lunară, automat se va calcula numărul ratelor. Funcționalitatea va fi disponibilă începând cu versiunea 22.12. mai multPosibilitate de a afisa in rapoarte cod QR din cod UIT
In Nexus ERP v.23.4.0, s-a introdus posibilitatea de a afisa in rapoarte cod QR din cod UIT. Astfel, in rapoartele: Factura interna (Facturi clienti), Aviz (Avize de insotire marfa, Avize de insotire marfa la terti, Transfer intre gestiuni si Transfer intre conturi) si Comanda furnizor (Comenzi pentru furnizori), s-a inclus setarea... mai multMutare setări Serviciu API din Activități programate în opțiuni modul Aplicații Online
Setările Ip serviciu, Port http și Port https existente în pagina Serviciu API din Activități programate au fost mutate începând cu versiunea 23.4 în opțiunile modulului Aplicații Online, respectiv Adresă serviciu Nexus API, Port serviciu Nexus API, Port securizat serviciu Nexus API. Acestea sunt uitlizate la construirea... mai multPosibilitate operare și facturare comandă în unitatea de măsură suplimentară
Începând cu versiunea 23.1 în aplicațiile NexusERP și Nexus Online SFA am inclus posibilitatea de creare și facturare a comenzilor utilizând unitatea de măsură secundară. În aplicația NexusERP, în modulul Comenzi de la clienți, la adăugarea articolelor se poate specifica atât unitatea de măsură principală cât și... mai multAdăugare câmp "Țară origine" la nivel de linie în cadrul modulului "Facturi furnizori"
În cadrul ferestrei de editare linii, din modulul "Facturi furnizori" am adăugat câmpul "Țară origine", reprezentând țara de origine a articolului. Culegerea datelor în declarația Intrastat va prelua prioritar țara de origine specificată în linia facturii și apoi cea din nomenclator. Funcționalitatea va fi disponibilă... mai multVizualizare preț achiziție la generarea avizelor de însoțire din comenzi clienți
În cadrul asistentului "Adaugă din comandă", din modulul "Avize de însoțire marfă" am adăugat posibilitatea de vizualizare a prețului de achiziție în fereastra de selecție manuală din stoc. Prețul va fi afișat în funcție de opțiunea "Viz. preț achiziție la facturare" din modulul "Comenzi clienți". Utilizatorii... mai multUltimele Noutăți Nexus ERP
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEUltimele articole din blog pentru Nexus ERP

Facilități fiscale pentru impozitul pe profit şi impozitul pe venit al microîntreprinderilor - OUG 153/2020
Conform OUG 153/2020 au intrat în vigoare o serie de facilități fiscale pentru contribuabilii plătitori de impozit pe profit, [...]
Citește mai mult| Contabilitate

Deductibilitate cheltuieli limitate vehicule folosite și în scop personal
Cheltuielile cu deductibilitate limitată dau destule bătăi de cap, atât pentru cei ce trebuie să calculeze impozitul pe [...]
Citește mai mult| Deductibilitate cheltuieli limitate vehicule folosite si in scop personal

Actualizari 2022 privind TVA la încasare
Anul 2022 vine cu unele modificări asupra aplicării sistemului de TVA la încasare. Top cele mai frecvente întrebări despre [...]
Citește mai mult| ERP

Întrebări frecvente despre eFactura
Pentru vizualizarea înregistrării seminarului Întrebări și răspunsuri e-Factura accesați link-ul: [...]
Citește mai mult| Facturare
Ce ar trebui să includă o aplicaţie ERP?
Componentele unei aplicaţii ERP depind de nevoile organizației. Companiile folosesc aplicaţii ERP din diverse motive, cum ar fi: instrumente mai complete, creşterea afacerii, reducerea costurilor și/sau îmbunătățirea operațiunilor.
În primul rand, un sistem ERP ar trebui să fie automatizat – pentru a reduce erorile – și flexibil, permițând modificări pe măsură ce compania se schimbă sau crește. Să ofere securitatea informaţiilor, log de operare şi un sistem de drepturi de acces ale utilizatorilor cât mai granulat. Să dispună de sisteme configurabile pentru: notificări, fluxuri de activităţi, fluxuri de aprobări, planificarea resurselor (salariaţi, utiliaje, vehicule, mărfuri) pe activităţi şi comenzi.
Social Media
Ultimele implementări Nexus ERP

implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Cu peste 22 de ani experiență, SERV MIR SRL are ca obiect de activitate vânzarea și distribuția de materiale de construcții pe raza județului Botoșani. Marfa este comercializată atât cu amănuntul cât și cu ridicata.
Integrarea proceselor comerciale - Prin implementarea soluției Nexus ERP și Easy Retail, transferul scriptic de marfă și comercializarea se realizează mult mai facil. Având situația stocurilor și vânzărilor în timp real.
Comert cu amanuntulMateriale de constructiiBricolaj ERP Botosani
implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Mario Star este o companie națională ce activează in domeniul jocurilor de noroc si pariurilor, având peste 50 de puncte de lucru în țară.
Cum urmărim profitabilitatea centrelor de cost? - Am facilitat preluarea tuturor informațiilor din platforma online legată de încasări și plăți zilnice (SIZ) pe puncte de lucru conform legislației aferente și am configurat analiza pe centrele de profit
Jocuri de noroc ERP Constantaimplementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Prima Sementi SRL are ca principal obiect de activitate distribuția unei game diversificate de semințe, pesticide si a altor produse pentru agricultura. Compania deține un portofoliu de peste 1200 clienți activi – persoane juridice.
Integrarea și automatizarea proceselor comerciale - Clientul a ales utilizarea aplicațiilor mobile și a soluțiilor backoffice pentru integrarea și automatizarea fluxurilor de intrare și ieșire, obținând flexibilitate in gestiunea relațiilor comerciale.
DistributieCultura plantelor ERP AlbaÎn concluzie, ne trebuie un software ERP?
Software-ul ERP (Enterprise Resource Planning) gestionează, integrează și automatizează procesele de afaceri printr-un singur sistem informatic. Cu o înţelegere mai bună a situaţiei de fapt, companiile sunt mai capabile să planifice, să aloce resurse și să se organizeze. Fără un software ERP, companiile tind să-şi desfăşoare activitatea într-o abordare separată - fiecare departament utilizând propriul său sistem deconectat.