Opțiune nouă în aplicația Nexus ERP, întârziere autofiltrare în grid
Am adăugat în aplicația NexusERP, în fereastra "Setări generale", pe pagina "Interfață", opțiunea "Întârziere autofiltrare în grid (milisecunde)". Aceasta are valoarea implicită de 500 milisecunde și se salvează pe utilizatorul curent și toate societățile. Căutarea în grid-urile din cadrul aplicației NexusERP se va... mai multCe este un SOFT ERP?
Un soft ERP (Enterprise Resource Planning) este un pachet de module şi aplicaţii software perfect integrate între ele şi care folosesc una sau mai multe baze de date comune. Cu ajutorul acestor soluţii ERP putem gestiona în mod unitar şi integrat activitatea zilnică a compartimentelor unei companii: contabilitate, achiziţii, vânzări, livrări, producţie, stocuri, parc auto, salarizare, service, resurse umane, analiză, bugete, planificări, magazine online, secretariat, managementul clientilor, etc.
NEXUS ERP conectează organizează integrează procesele economice şi resursele afacerii tale.
Vă oferim digitalizarea unitară a activităţilor firmei. Controlaţi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-urile firmei.
Sistem integrat
Nexus ERP interconectează nativ toate aplicaţiile Nexus pe care le folosiţi, dând o nouă valoare informaţiilor stocate şi fiind capabil să gestioneze fluxuri de lucru complexe.
Raportare configurabilă
Vă oferim atât un server de rapoarte pentru a livra automat oricând şi oriunde rapoartele dorite, cât şi un configurator complet şi complex de rapoarte.
Interfaţă configurabilă
Pentru fiecare utilizator sau grup de utilizatori în parte puteţi configura propria interfaţă de lucru: câmpuri, coloane, filtre, drepturi, restricţii, rapoarte, etc.
Robo Nexy
Robotul Nexy vine cu o colecţie impresionantă de taskuri automate inteligente şi, mai mult, vă oferă oportunitatea de a vă construi propriile automatizări.
Import date
Nexus ERP oferă multiple instrumente şi asistenţi atât pentru importul iniţial de date, cât şi pentru importul operativ periodic din diverse surse, formate, automatizat, etc.
Export date
Exportăm date în diverse formate, automat sau manual, prin interogări API, prin interogări SQL, prin interfaţa aplicaţiei sau prin protocoale configurabile EDI.
Puncte de lucru
Nexus ERP dispune de funcții avansate de gestionare a punctelor de lucru, inclusiv replicarea automată a datelor dintre servere. Poţi lucra cu un singur server centralizat sau cu cu o reţea de servere interconectate.
Flexibilitate în utilizare
Poţi trece oricănd aplicaţia din cloud pe un server propriu şi invers.
Adaugi în sistem licenţe noi pe măsură ce afacerea ta creşte sau în anumite condiţii poţi schimba tipurile de licenţe între ele.
Tehnologii moderne şi sigure
Pentru ca fiecare să îşi poată dezvolta afacerea fără griji - așa cum îşi dorește, oferim un mediu informatic modern, sigur, securizat şi nu în ultimul rând instrumente pentru backup-ul automat al bazelor de date.
Software contabilitate
Nexus ERP a plecat acum peste 20 de ani de la un simplu software de contabilitate (Pionier) şi a evoluat an de an în funcţie de cerinţele utilizatorilor săi şi a tehnologiilor tot mai performante.
Program de gestiune
Tipul modular în care este construit ERP-ul nostru ne-a permis realizarea mai multor ediţii (licenţe), de la ERP versiunea completă până la Retail Backoffice - un aşa numit program de gestiune.
Servicii contabilitate
Un alt mod de licenţiere a ERP-ului se numeşte chiar Servicii contabilitate. Este un mod gratuit şi inovativ de acces şi utilizare a aplicaţiei de către firmele de contabilitate direct pe baza de date a clienţilor lor.

Implementări recente NEXUS ERP
NEXUS ERP
Pentru a vedea de ce Nexus ERP este alegerea cea mai bună pentru firma dvs., instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIICum funcţioneză un SISTEM ERP?
Un astfel de sistem oferă soluții care integrează procesele din întreaga afacere într-un sistem unic. Permit utilizatorilor să interacționeze într-o singură interfață, să partajeze informații și să permită colaborarea interfuncțională şi interdepartamentală. Ne putem gândi la un sistem ERP ca fiind liantul care aduce împreună diferitele aplicaţii informatice pe care le utilizează o companie.
Şi pentru a începe cu dreptul
am aliniat politica de licenţiere şi planurile de dezvoltare cu cerinţele clienţilor noştri.
Licenţiere perpetuă
Licenţele se cumpără o singură dată şi se pot folosi nelimitat. Actualizările pentru anul în curs sunt incluse. Aici găsiţi mai multe informaţii despre licenţele Nexus ERP >>
Licenţiere flexibilă
Licenţele se activează pe server şi se alocă apoi pe dispozitive. Ulterior se pot muta de pe un PC pe altul. Inventarul licenţelor achiziţionate se găseşte în contul de client >>
Aplicaţii mobile
Licenţele aplicaţiilor mobile se activează pe server şi se alocă pe utilizatori. Ulterior se pot muta oricând de la un utilizator la altul.
Actualizări software
Actualizarea aplicaţiilor la ultimele versiuni se poate face prin achiziţionarea unei subscripţii anuale - ani calendaristici. Aici este centrul pentru descărcări >>
On premise | Cloud | Hybrid
Nexus ERP se poate instala pe: propriul server/PC, în Cloud sau pe un server (propriu) găzduit într-un centru de date. Nexus Media poate recomanda celor interesaţi diverşi furnizori de servicii Cloud.
.NET 6 & Web
Am rescris toate aplicaţiile noastre pentru .NET6 - cea mai nouă tehnologie de la Microsoft - şi acum lucrăm la versiunile Web ale aplicaţiilor Nexus.
Subscripţii Cloud
În modul de achiziţie Cloud licenţele se plătesc sub forma unor subscripţii (chirii) anuale în care sunt incluse şi pachetele anuale de actualizare ale aplicaţiilor şi serviciul de actualizarea efectivă a bazelor de date.
Hosting Cloud
Oferim două modele de hosting pentru Cloud: Sharing (un server este partajat de până la 10 clienţi) şi Enterprise (un server pe client). În ambele modele sunt folosite servere fizice, nu maşini virtuale.
Asistenţă Cloud
Pentru o mai mare flexibilitate în ceea ce priveşte performanţele şi costurile serviciilor de hosting, oferim asistenţă inclusiv pentru utilizarea unor furnizori de Cloud desemnaţi de către clienţi.

PUTERNIC ŞI COMPLET
Instrumente şi Funcţionalităţi Premium
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Alegeţi experienţa!
Nexus ERP este o aplicaţie robustă, experimentată şi matură. Bazându-ne pe experienţa caştigată în mii de implementări funcţionale vă putem oferi soluţii software care se potrivesc imediat în cele mai diverse scenarii de afaceri. Aplicaţiile noastre sunt folosite de firme din cele mai diverse domenii de activitate şi se adresează afacerilor de orice dimensiune - de la microîntreprinderi, la IMM-uri şi firme mari.
Sistem scalabil
Sistem informatic integrat și scalabil, cu posibilitatea înglobării ulterioare de noi licențe, module, funcționalități, rapoarte și simplu de actualizat la versiuni noi.
Configurabil
Fiecare utilizator își poate defini propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.
Confidențialitate
Datele sunt importante şi de aceea vă oferim gestionarea detaliată a drepturilor şi restricţiilor utilizatorilor asupra: modulelor, societăţilor și rapoartelor.
Notificări automate
Motor inteligent de notificări: de sistem, prefabricate - gata de utilizare şi un constructor de notificări pentru a vă putea construi orice avertizare doriţi.
Multisocietate
Aplicațiile pot gestiona un număr nelimitat de societăți (baze de date), iar în cadrul lor se pot defini un număr nelimitat de filiale, puncte de lucru și gestiuni.
EDI integrat
Permite transfer automat de documente (facturi, comenzi, etc) între toate firmele care utilizează Nexus ERP prin configurarea modului EDI.
Audit contabil
Realizezi audit-ului contabil operativ în doar câteva secunde. Sunt verificate sute de chei de validare, respectarea plafoanelor impuse de legislație, etc.
Import operațiuni bancare
Asistentul nostru inteligent importă extrasele bancare din formate ca: MT940, CSV, etc. Automat sunt împerechiaţi partenerii și facturile în sold.
900+ rapoarte
Nexus ERP vine implicit cu peste 500 de rapoarte standard pe care le poţi multiplica şi personaliza după specificul tău de organizare şi design.
Server de rapoarte
Cu ajutorul serverului de rapoarte orice raport poate fi livrat automat către: aplicaţiile mobile, email, notificări, magazine online, Nexus API, etc.
Rapoarte OLAP
În modulele Business Intelligence, ai acces la configurarea rapoartelor de OLAP Cube pentru a-ți analiza: clienţi, furnizori, stocuri, salariaţi, etc.
Formule contabilizare
Poţi construi analize economice complexe sau operaţionale folosind rapoarte cu formule contabile - sume din balanţa contabilă de verificare.
Rapoarte rapide
Se pot genera instant rapoarte care sunt o copie fidelă (coloane, grupări, filtrare, ordonare) a tabelului afişat în fereastra de lucru.
Rapoarte HTML
Creaţi rapoarte de tip document - contracte, certificate garanţie, acte adiţionale, etc - care să respecte exact formularistica dorită.
Siguranţă
Aplicaţia oferă funcţii de Backup şi Restore al bazelor de date, de programare periodică automată a backup-urilor şi am integrat inclusiv AOMEI Backupper pentru mai multe opţiuni.
Dosar contabil
Evidenţa lucrărilor contabile efectuate, generarea şi arhivarea electronică a rapoartelor, depunerea automată a declaraţiilor şi descărcarea mesajelor din SPV.
Care sunt beneficiile utilizării unui software ERP?
Un ERP promovează fluxul liber de comunicare în cadrul unei organizații și are ca rezultat sinergii sporite între diferitele domenii de activitate, eficiență sporită pe măsură ce procesele sunt eficientizate și informațiile sunt ușor accesibile celor care au nevoie de ele. Aplicațiile ERP permit, de asemenea, diferitelor departamente să comunice și să partajeze informații mai ușor cu restul companiei.
Adoptarea unui ERP poate fi un efort costisitor, dar rentabilitatea investiției poate fi obținută rapid. Cu siguranță, beneficiile realizate (de exemplu, creșterea productivității și reducerea costurilor administrative) pot depăși cu mult costurile pentru introducerea unui ERP.
Opțiune nouă pentru utilizare Credit Note în e-Factura
Începând cu versiunea 23.10.70 în modulul Facturi clienți am adăugat opțiunea "Utilizez Credit Note în e-Factura". Această opțiune este utilizată la transmiterea facturilor storno în SPV. Dacă opțiunea este bifată, standardul utilizat la transmiterea facturilor în SPV va fi CN, iar tipul facturii va fi Notă de credit (cod... mai multGenerare număr lot conform formatului prestabilit în opțiunile modulului Comenzi clienți
În cadrul modulului "Comenzi clienți" am adăugat posibilitatea de a genera un număr de lot unic la adăugarea liniilor în comandă. Acesta va respecta un format prestabilit în optiunile modulului, conform opțiunii "Metodă generare numar lot". Combo-ul din cadrul opțiunii va fi încărcat cu funcțiile customizate, de tip... mai multAfișare stoc gestiune destinație/Beneficiar în fereastra de adăugare avansată articole
În fereastra de adăugare avansată articole pe o comandă internă am inclus posibilitatea afișării unei coloane separate pentru stocul din gestiunea destinație. În acest sens am adăugat în lista de coloane disponibilă pentru afișare coloana Stoc gest. dest. și am scos setarea existentă până la 23.8.195 - Gestiune... mai multPosibilitate selecție deviz comandă în asistentul de generare comenzi către furnizori
Asistentul de Generare comenzi către furnizori a fost modificat, astfel încât să permită selecția devizului comenzii, altul decât RON. Implicit devizul este presetat cu valoarea Pastrează devizul ofertei (mod de lucru curent). Dacă se dorește selectarea altui deviz, atunci prețul de achiziție va fi exprimat în devizul... mai multPosibilitate selecție format listare AWB
La editarea curierilor am adăugat posibilitatea de a selecta formatul AWB-ului pentru listare: A4 (implicit), A5, A6 și A6 - autoadezivă. Funcționalitatea va fi disponibilă pentru listarea AWB-urilor de la Fan Courier. mai multGenerare declarație D406 - Raportare anuală (Active) din aplicația NexusERP
Începând cu versiunea 23.10 în aplicația NexusERP am inclus posibilitatea de generare a fișierului standard de audit pentru taxe privind activele (D406 Active). Această declarație cuprinde două secțiuni: Activele și Tranzacțiile cu active. Mentionăm că, toate activele trebuie să aibă specificat codul de clasificare.... mai multImport documente transfer între conturi/gestiuni în sesiuni viitoare
Începând cu versiunea 23.1, în cadrul modulelor "Transfer între gestiuni" și "Transfer între conturi" am adăugat opțiunea "Import documente în sesiuni viitoare". În cazul în care este bifată această opțiune utilizatorul nu va mai primi mesajul de eroare "Sesiunea documentului depășește sesiunea curentă!", ci va fi... mai multAdăugare până la 50 de atribute
În cadrul listei de atribute ale loturilor de articole am adăugat posibilitatea de a stoca până la 50 de atribute, oferind astfel posibilitatea de a completa cât mai multe caracteristici și detalii aferente produselor. Această funcționalitate are rolul de a avea o imagine cât mai amănunțită asupra unui produs. Atributele de... mai multPosibilitate import EDI - facturi furnizori pentru formatul eFactura UBL, descărcat din SPV ANAF
În cadrul modulului "Mesaje EDI" am adăugat un nou tip de mesaj, "Facturi furnizori - eFactura UBL", pentru importul facturilor primite de la furnizor prin sistemul e-Factura, în formatul eFactura UBL descărcat din SPV ANAF. Acesta are rolul de a facilita adăugarea documentelor de intrare, prin importul automat a fișierelor din... mai multUltimele Noutăți Nexus ERP
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEUltimele articole din blog pentru Nexus ERP

BaseLinker a fost conectat la Nexus ERP
In prezent, un sistem ERP este indispensabil unei companii care doreste sa se extinda si sa se dezvolte. Acesta ajuta companiile [...]
Citește mai mult| Integrare

Cei mai importanţi indicatori economico-financiari ai unei companii
Indicatorii economico-financiari sunt instrumente utile pentru companii, deoarece aceştia le oferă acces la măsurarea [...]
Citește mai mult| Analist

Facilități fiscale pentru impozitul pe profit şi impozitul pe venit al microîntreprinderilor - OUG 153/2020
Conform OUG 153/2020 au intrat în vigoare o serie de facilități fiscale pentru contribuabilii plătitori de impozit pe profit, [...]
Citește mai mult| Contabilitate

Deductibilitate cheltuieli limitate vehicule folosite și în scop personal
Cheltuielile cu deductibilitate limitată dau destule bătăi de cap, atât pentru cei ce trebuie să calculeze impozitul pe [...]
Citește mai mult| Deductibilitate cheltuieli limitate vehicule folosite si in scop personal
Ce ar trebui să includă o aplicaţie ERP?
Componentele unei aplicaţii ERP depind de nevoile organizației. Companiile folosesc aplicaţii ERP din diverse motive, cum ar fi: instrumente mai complete, creşterea afacerii, reducerea costurilor și/sau îmbunătățirea operațiunilor.
În primul rand, un sistem ERP ar trebui să fie automatizat – pentru a reduce erorile – și flexibil, permițând modificări pe măsură ce compania se schimbă sau crește. Să ofere securitatea informaţiilor, log de operare şi un sistem de drepturi de acces ale utilizatorilor cât mai granulat. Să dispună de sisteme configurabile pentru: notificări, fluxuri de activităţi, fluxuri de aprobări, planificarea resurselor (salariaţi, utiliaje, vehicule, mărfuri) pe activităţi şi comenzi.
Social Media
Ultimele implementări Nexus ERP
implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Situată în topul producătorilor de confecții textile din România, societatea este una dintre cele mai mari și mai avansate din punct de vedere tehnologic fabrici de confecții de la noi și un partener de încredere pentru multe branduri internaționale.
Implementare ERP în vederea depunerii SAF-T - Clientul și-a dorit implementarea unei soluții moderne care să îi permită generarea automată a declarației SAF-T.
Export, ImportComert cu ridicataConfectii ERP Bucurestiimplementat de GOTECH MEDIA S.R.L.
Sergiu Amariutei | 0745.702.256
Divizia materiale de construcţii – Materiale de Construcţii şi Produse Metalurgice. Divizia Acoperişuri şi Ţigle -oferă o gamă largă de produse, servicii şi soluţii pentru acoperişuri. Divizia Distributie : Soluţii pentru acoperişuri
Solutie ERP - Configurare Nexus ERP pentru intreaga activitate a societatii pe procesele comerciale si logistice necesare in activitatea de distributie , vanzare en-gros si montare sisteme de acoperire.
Export, ImportDistributieExport, ImportComert cu ridicataComert onlineConstructii ERP Maramures
implementat de GOTECH MEDIA S.R.L.
Sergiu Amariutei | 0745.702.256
Depozit Materiale de Constructii ce ofera o gama diversificata de produse si servicii.
Solutie ERP - Integrare procese comerciale.Configurarea sistemului pentru posibilitatea vanzarii cu livrare la domiciliu de materiale de constructii si achitarea acestora de catre client la momentul livrarii, in baza unui avans.
DistributieComert cu ridicataMateriale de constructiiBricolaj ERP SalajÎn concluzie, ne trebuie un software ERP?
Software-ul ERP (Enterprise Resource Planning) gestionează, integrează și automatizează procesele de afaceri printr-un singur sistem informatic. Cu o înţelegere mai bună a situaţiei de fapt, companiile sunt mai capabile să planifice, să aloce resurse și să se organizeze. Fără un software ERP, companiile tind să-şi desfăşoare activitatea într-o abordare separată - fiecare departament utilizând propriul său sistem deconectat.