Pentru a trata situațiile în care se impune restricționarea accesului asupra datelor pentru anumiți utilizatori, dar fără a le anula acestora facilitățile de prefiltrare din module, începând cu versiunea 23.18 administratorii sistemului Nexus ERP au la dispoziție o nouă fereastră de configurare a prefiltrelor aplicabile pentru ceilalți utilizatori, accesibilă prin intermediul butonulului "Administrare prefiltre utilizatori" din cadrul modulelor. Aceste filtre se vor aplica automat datelor afișate la intrarea în modul și nu vor putea fi nici vizualizate, nici resetate de către utilizatorii obișnuiți. Aceștia vor avea la dispoziție butonul de prefiltrare (existent pînă in prezent) pentru a adăuga filtre suplimentare, dacă doresc acest lucru.

Administrarea prefiltrelor este permisă în baza unui drept special, "Administrare prefiltre utilizatori", care este setat implicit pe utilizatorul [admin].

Pentru configurarea prefiltrelor pentru un anumit utilizator urmați pașii:
1. Selectați mai întâi utilizatorul pentru care doriți să adăugați filtrele;
2. Alegeți câmpul după care filtrați, operatorul și valoarea și apăsați butonul "Adaug".
3. Repetați pasul 2 pînă când filtrul este complet. Nu există o limită asupra filtrelor adăugate. Între condițiile de filtrare se va considera, în general, un [ȘI] logic. Excepție va face cazul în care se adaugă mai multe condiții legate de același câmp utilizând operatori ca: "ESTE", "CONTINE", "ESTE CA", "INCEPE CU". Între acestea se va considera [SAU] ca operator logic.
4. Dacă situația impune crearea unor filtre mai complexe sau câmpul dorit pentru filtrare nu se regăsește în listă, există și posibilitatea adăugării unor expresii customizate. Acestea reprezintă cod SQL ce trebuie să facă referire la câmpurile existente în view-ul de bază al modulului sau în sursele suplimentare disponibile în modul. Toate câmpurile ce apar în expresie trebuie calificate corespunzător folosind fie alias-ul sursei principale [a], fie alias-urile surselor suplimentare. Odată adăugat un astfel de filtru, acesta poate fi modificat prin dublu-click pe înregistrare.

După definirea filtrelor pentru un utilizator, fereastra permite copierea acestora pe un alt utilizator sau pe un întreg grup de utilizatori.

Nota: Pentru utilizatorul [admin] nu se pot adăuga astfel de prefiltre.

La data de 14 Septembrie 2023 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Administrare prefiltre utilizatori în aplicația Nexus ERP prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.18. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.23.18 | Nexus Media