Începând cu versiunea 23.18 în modulul Comenzi de la clienți am inclus posibilitatea de vizualizare a comenzilor sub formă unui calendar.
Pentru a putea utiliza această nou funcționalitate este necesară adăugarea unui domeniu de activitate care să deservească activitățile din modulul de comenzi. Aceast lucru se face din modulul Domenii de activitate.
O dată ce a fost definit modelul de activitate trebuie configurată o funcție custom care să genereze activitățile. Funcția se configurează din modulul Funcții customizate și va trebui activată în cadrul modulului Comenzi de la clienți. Scopul funcției custom va fi de a adăuga activități, care, ulterior, vor putea fi vizualizate în Programatorul disponibil în modulul de comenzi.


La data de 18 Decembrie 2023 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate vizualizare comenzi de la clienți sub formă de calendar prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.18. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.23.18 | Nexus Media