Am introdus in Nexus Salarii automatizare creare comenzi pentru incarcare sume pe carduri SODEXO salariati masa/vacanta/cultura/cadou.

Clientul trebuie sa obtina din platforma online Interaktiv (Sodexo) credentialele necesare integrarii, respectiv:

  • URL API
  • Client Id
  • Cheie
  • Cheie Secreta
    Pentru a avea acces la sectiunea de credentiale in Interaktiv, unui utilizator nominalizat de catre client printr-o cerere pe email/telefon, i se va acorda de catre Customer Support Sodexo rolul de ADMIN Open API prin care are drepturile necesare pentru a genera credentialele.
    Rolul se Admin Open API se acorda unui singur utilizator din cadrul unei companii sau grup de companii.

    Dupa activarea rolului de Admin Open API, utilizatorul cu acest rol are access la credentiale in Profil -> Integrare Open API -> Afiseaza informatii.
    La prima accesare, utilizatorul va actiona butonul Genereaza pentru a obtine credentialele, putand ulterior sa regenereze cheia secreta.

    Aceste informatii trebuie salvate in Nexus Salarii - Optiuni - Parametrii API Sodexo:
    Aici trebuie setat:
  • credentialele SODEXO API
  • partener SODEXO (pentru generare comanda catre furnizor)
  • gestiune (pentru generare comanda catre furnizor)
  • email comanda API (la aceasta adresa de mail se va trimite factura proforma pentru serviciile comandate de la SODEXO)
  • serviciile pentru care se va genera comanda (create in nomenclatorul de bunuri si servicii - articole): tichete de masa, cultura, cadou si vacanta.
  • valoare nominala pentru un tichet

    Dupa operarea sumelor in Nexus salarii (numar de tichete de masa, sume aferente cardurilor cadou, vacanta, cultura) apelam asistentul Comanda tichete SODEXO.

    Atentie! Salariatii pentru care se va genera comanda trebuie sa fie deja adaugati in platforma SODEXO! Adaugarea de salariati noi nu se face prin API!

    In cadrul asistentului selectam tipul de tichete pentru care facem incarcarea (o comanda SODEXO se face pentru un singur tip de tichete!) si apasam butonul Cauta salariati.

    Dupa afisarea salariatilor in fereastra, ii vom selecta pe cei pentru care generam comanda SODEXO si apasam butonul Trimite comanda.

    Asistentul va crea o comanda catre furnizor in modulul Comenzi de la furnziori si va genera prin API o comanda catre SODEXO de incarcare sume pe card.

    In urma plasarii comenzii, la adresa de mail specificata in setari la API, se va trimite factura proforma cu serviciile SODEXO.

    Dupa plata acestei facturi proforme, SODEXO va procesa incasarea si va incarca cardurile salariatilor specificati in comanda cu sumele corespunzatoare.

    Atat timp cat comanda plasata nu este achitata, ea se poate anula din modulul Comenzi catre furnizori, apeland asistentul Anulare comanda SODEXO.




    La data de 26 Iulie 2023 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Integrare Sodexo API - Nexus ERP pentru incarcare automata sume tichete de masa, tichete vacanta, tichete cultura, tichete cadou prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

    Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

    Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

    | v. urmatoare | Nexus Media