Managementul complet al unui restaurant
Nexus Easy Retail Restaurant oferă o interfaţă de vânzări completă, clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă.
Pentru un maxim de automatizare, este interat cu multiple dispozitive şi aplicaţii complementare pentru ospătari, bucătărie, plăţi şi contabilitate.
Aplicaţia este optimizată să genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid în mod online şi este compilată cu .NET6 - cel mai modern şi rapid framework existent.
Funcţionalităţi Premium
Nexus Easy Retail Restaurant oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din restaurant.
Echipamente Retail
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Restaurant este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Control centralizat
Mult mai simplu pentru reţele de restaurante şi/sau cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă configurabilă
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Reţele de restaurante
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de restaurante şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între restaurante şi centru.
Hardware
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.

Implementări recente NEXUS RESTAURANT
NEXUS RESTAURANT
Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de locaţii au ales să utilizeze zi de zi Nexus Easy Retail, instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIIŞi pentru a începe cu dreptul
am aliniat politica de licenţiere şi planurile de dezvoltare cu cerinţele clienţilor noştri.
Licenţiere perpetuă
Licenţele se cumpără o singură dată şi se pot folosi nelimitat. Actualizările pentru anul în curs sunt incluse. Aici găsiţi mai multe informaţii despre licenţele Nexus ERP >>
Licenţiere flexibilă
Licenţele se activează pe server şi se alocă apoi pe dispozitive. Ulterior se pot muta de pe un PC pe altul. Inventarul licenţelor achiziţionate se găseşte în contul de client >>
Aplicaţii mobile
Licenţele aplicaţiilor mobile se activează pe server şi se alocă pe utilizatori. Ulterior se pot muta oricând de la un utilizator la altul.
Actualizări software
Actualizarea aplicaţiilor la ultimele versiuni se poate face prin achiziţionarea unei subscripţii anuale - ani calendaristici. Aici este centrul pentru descărcări >>
On premise | Cloud | Hybrid
Nexus ERP se poate instala pe: propriul server/PC, în Cloud sau pe un server (propriu) găzduit într-un centru de date. Nexus Media poate recomanda celor interesaţi diverşi furnizori de servicii Cloud.
.NET 6 & Web
Am rescris toate aplicaţiile noastre pentru .NET6 - cea mai nouă tehnologie de la Microsoft - şi acum lucrăm la versiunile Web ale aplicaţiilor Nexus.
Subscripţii Cloud
În modul de achiziţie Cloud licenţele se plătesc sub forma unor subscripţii (chirii) anuale în care sunt incluse şi pachetele anuale de actualizare ale aplicaţiilor şi serviciul de actualizarea efectivă a bazelor de date.
Hosting Cloud
Oferim două modele de hosting pentru Cloud: Sharing (un server este partajat de până la 10 clienţi) şi Enterprise (un server pe client). În ambele modele sunt folosite servere fizice, nu maşini virtuale.
Asistenţă Cloud
Pentru o mai mare flexibilitate în ceea ce priveşte performanţele şi costurile serviciilor de hosting, oferim asistenţă inclusiv pentru utilizarea unor furnizori de Cloud desemnaţi de către clienţi.

FIABIL ŞI RAPID
Instrumente şi Funcţionalităţi Premium
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Alegeţi experienţa!
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: designul saloanelor, gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, imprimante de secţie USB, Ethernet si Bluetooth, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Design locaţii
Utilizând planul de mese editat în Nexus conform amplasării din restaurant, în interfaţa de vânzare este prezentat planul saloanelor cu starea vanzărilor la mese în timp real.
Integrat
Aplicaţia Nexus Restaurant este integrată cu aplicaţia Nexus Hotel, astfel ospătarii au posibilitatea de a trimite la plată produsele consumate către camera clientului.
Transfer simplificat
Funcțiile de împărțire a notei de plată, transfer de pe o masa pe alta, sau de la un osptăr la altul, sunt disponibile în același ecran, numărul de apăsări fiind astfel semnificativ redus.
Ordine servire
Preluarea comenzilor se face pe feluri de mâncare (antreu, fel principal, desert) sau alftel spus ordine de servire, iar această ordine fiind evidențiată pe bonul de comandă către bucătărie.
Mini-rapoarte
Aplicaţia vine cu un set amplu de mini-rapoarte operative specifice pentru ospătri, casieri, etc cum ar fi: încasări pe ospatari, încasări pe saloane, vânzări pe grupe de produse, etc.
Modalităţi de preparare
Ospătarul poate introduce indicaţiile de preparare predefinite, observații proprii, sau poate modificat reteta fiecărui produs comandat, în funcţie de cerinţele clientului.
Copiere produse
Printr-un singur click se poate adăuga un produs prin copierea unuia deja existent în nota de plată, se poate împărţi cantitatea pentru a modifica specificaţiile sau pentru a-l transfera în altă notă.
Meniuri
Cu ajutorul produselor compuse se pot adăuga în notă meniuri întregi de produse (cu preţuri promoţionale) şi inclusiv cu posibilitatea de a selecta din plaje prestabilite de felul 1, 2 sau 3.
Comunicare
Trimiterea produselor comandate către secţii/departamente (bar, bucătărie, pizza, grătar) se face instant, după fiecare preluare de comandă, la imprimantele setate sau către aplicaţia Nexus Bucătărie.
Pro-Mobilitate
Nexus Restaurant este integrată nativ cu aplicaţia mobilă Nexus Ospătari care extinde capacitatea de vânzare a echipei restaurantului partajând împreună aceleaşi echipamente: fiscale, POS bancar, etc.
Plăţi configurabile
Nexus Restaurant oferă o listă considerabilă de tipuri de plată pentru notele de plată, iar fiecare tip în parte poate fi permis sau nu, sau poate fi permis doar cu autorizarea unui administrator.
Stocuri
Aplicaţia oferă posibilitatea consultării în timp real și cu exactitate a stocurilor de produse atât din gestiunea proprie, cât şi din întreaga reţea de magazine şi depozite ale firmei.
Preluare comenzi
Interfaţa de vânzări oferă posibilitatea preluării de comenzi de la clienţi şi transmiterea lor către depozitul central - procedură utilă în cazul în care produsele nu sunt pe stoc în magazin.
Raportare configurabilă
Pentru fiecare utilizator în parte, în funcţie de rolul fiecăruia, se poate pre-configura din ERP un set de rapoarte la care aceştia să aibă acces direct din aplicaţia de vânzări.
Fidelizare clienţi
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Securitate
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Log de operare
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Video-Log
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
Registru de casă
Nexus Easy Retail oferă un instrument simplificat de tip Registru de Casă pentru operarea încasărilor şi plăţilor (plăţi furnizori, predare numerar, etc) interconectat cu Casa în Lei din ERP.
Vouchere PrePay
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
Confirmare recepţie
Utilizatorii (gestionarii) pot confirma, direct din Nexus Easy Retail, recepția mărfurilor transferate de le sediu prin Note de transfer sau prin Facturi procesate la sediu dar destinate magazinului.
Comenzi aprovizionare
Prin Nexus Easy Retail se pot transmite către sediu şi comenzi interne de aprovizionare - având ca scop suplimentarea stocurilor magazinului.
Mişcări stocuri
În baza unor modele predefinite se pot opera diverse mişcări ale stocurilor direct din aplicaţia de vânzări: Inventar, Note transfer între gestiuni şi Note transfer între conturi.
Drept nou pe POS - Operatorii au permisiunea de a transfera produse de pe o notă de plată pe alta
Pentru a limita transferul abuziv a produselor de pe o notă de plată pe alta din aplicația Nexus Easy Retail - Restaurant, am adăugat în ferastra de editare a unei locații de vânzare - POS din aplicația Nexus ERP (24.6.404) bifa "Operatorii au permisiunea de transfera produse de pe o notă de plată pe alta" (implicit bifată,... mai multProcedura operare bacșiș din aplicația Nexus Easy Retail - Restaurant
În contextul adoptării legii prin care bacșișul va fi trecut pe nota de plată în restaurante începând cu 1 ianuarie 2023, au fost facute modificarile necesare în aplicația Nexus Easy Retail - Restaurant, pe versiunea 23.1. Astfel, operatorii economici au obligaţia de a înmâna clientului o pre-notă de plată, înainte de a... mai multPosibilitate vânzare produse în aplicația Nexus Easy Retail cu prețul personalizat pe client
Am modificat aplicația Nexus Easy Retail (v.22.16.79) astfel încât în cazul în care documentul curent are asociat un partener, atunci la selectarea unui articol să fie citit din nou prețul din lista de preț, luând în calcul partenerul și grupul de ofertă al acestuia. În cazul în care este definită o lista de preț pe... mai multPosibilitate listare aviz aferent notelor de transfer operate din aplicația Nexus Easy Retail
Am modificat aplicația NexusEasyRetail (v.22.14.111.) astfel încât la operarea din aplicația NexusEasyRetail a unei note de transfer între conturi, respectiv gestiuni, să se listeze un aviz aferent documentului. În cazul în care pe posul din aplicația Nexus este setată listarea în mod Text, atunci se va trimite avizul la... mai multPosibilitate preluare multiplă articole în bonul curent - în aplicației NexusEasyRetail - Restaurant
Pentru a facilita operarea, am modificat fereastra de "Preluare nota proprie/ospatar" din aplicația NexusEasyRetail - Restaurant (v.21.10.168.) astfel încât utilizatorul să poată selecta unul, sau mai multe articole odată, pentru a le adăuga în bonul curent. Pentru a prelua parțial un produs, utilizatorul trebuie să... mai multModificări privind rolurile utilizatorilor în aplicația NexusEasyRetail - Restaurant
Începând cu versiunea 21.8. aplicația Nexus Easy Restaurant nu va mai utiliza rolul stabilit pentru salariați în câmpul Grad restaurant, acesta rămânând în nomenclator doar pentru aplicația veche. Aceste drepturi se vor putea stabili pentru fiecare locație de vânzare prin completarea celor 2 liste de utilizatori: 1. Sefi... mai multUltimele Noutăți Nexus RESTAURANT
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILE
Ultimele articole din blog pentru Nexus Restaurant

SAF-T începând cu 1 Ianuarie 2025 contribuabilii mici:
Cum te ajută un ERP integrat să fii pregătit?
Ce este SAF-T și de ce este important? SAF-T (Standard Audit File for Tax) este un standard internațional pentru raportarea [...]
Citește mai mult| SAF-T

Importanța diversificării canalelor de vânzare
Diversificarea canalelor de vânzare reprezintă o strategie de bază pentru companiile moderne, care doresc să se adapteze [...]
Citește mai mult| Digitalizare

Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 2: Buletin de analiză financiară
Materialul anterior conturat în sfera Reperelor privind diagnosticul financiar-contabil al companiei fixează importanța [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari

Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 1: Buletin de analiză financiară
Activitatea companiilor, indiferent de structura, modul de organizare și sfera de acțiune a acestora se derulează pe un fond [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Ultimele implementări Nexus Restaurant
implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
08.04.2024Texas Grill Vivo din Florești, Cluj, este un restaurant cu specific american ce aduce de 3 ani de zile în țara noastră gustul adevărat al meniurilor cu tradiție aduse de peste ocean, renumit pentru rețetele rafinate aduse la rang de artă.
Rețete și vânzare prin aplicațiile Easy Retail - Pentru o mai bună gestionare a ingredientelor consumate, pentru analiza corectă a veniturilor și cheltuielilor, inventarierea stocurilor, operarea directă cu xml-urile provenite din SPV.
implementat de CREDITPLUS SRL
01.04.2024LOVE FOR FOOD este o afacere 100% romaneasca, reunind brandurile Sara Pretzel, Sara Bistro, Famous Waffles și Thesaur Gourmet, cunoscut pentru produsele alimentare inovatoare și rețetele tradiționale savuroase.
Optimizează Sara Bistro cu Nexus Restaurant - Nexus Restaurant a eficientizat managementul comenzilor și serviciul clienților. Sistemul oferă o gestionare simplificată a meniului, descărcarea automată a ingredientelor pentru servire rapidă și control.
implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
12.01.2024Turtha Sweet & Savoury este o companie ce ofera servicii complexe in sectorul Horeca. Atat partea de restaurant cat si cea de catering/cofetarie si candybar sunt oferite prin interconectarea fluxurilor de lucru.
Monitorizarea task-urilor in Bucatarie - Pentru cresterea calitatii proceselor in bucatarie, s-a implementat aplicatia Work Tracking. Pe baza comenzilor se genereaza activitati pentru personal, impartite pe mai multe statii de lucru, conform retetelor.