Am modificat aplicația NexusERP (23.21.) astfel încât să existe posibilitate de obținere a tokenului de autentificare cu protocolul OAuth în SPV e-Factura și SPV e-Transport și pentru semnătura electronică deținută în CLOUD, nu doar pentru semnătura electronică deținută în format fizic.

Astfel, în modulul "Utilizatori", deschidem în editare utilizatorul pentru care dorim să generăm tokenul, iar pe pagina SPV, în câmpul "Certificat digital", alegem certificatul deținut în CLOUD. Din meniul superior apasăm butonul "Token SPV" și alegem "Obține tokenul de autentificare cu OAuth în SPV e-Factura" sau "Obține tokenul de autentificare cu OAuth în SPV e-Transport". Aplicația va solicita completarea codului de autorizare primit pe telefon și după care va încerca obținerea tokenului de autentificare cu OAuth. În cazul în care se reușește generarea acestuia cu succes, se va stoca criptat tokenul de acces și se va completa în fereastra de editare a utilizatorului data obținerii acestuia.

La data de 5 Decembrie 2023 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate obținere token de autentificare cu protocolul OAuth în SPV e-Factura și SPV e-Transport pentru semnatura electronica în CLOUD prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Utilizatori.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 23.21. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.23.21 | Nexus Media