Gestionarea erorilor de la casa de marcat

In interfata de vanzari, validarea bonului fiscal se realizeaza prin urmatorii pasi:
• Se salveaza in baza de date informatiile despre bonul fiscal curent
• Se trimite la casa de marcat un document cu datele bonului fiscal pentru tiparire
• Daca apare o eroare la casa de marcat in timpul tiparirii bonului, in interfata de vanzari utilizatorul este informat printr-un mesaj despre eroarea respectiva; se apasa butonul INCHIDE in fereastra de asistenta retiparire bon pentru a finaliza validarea bonului
Bonurile netiparite pot fi gestionate in pagina GESTIONARE ERORI CASA DE MARCAT, din sectiunea MANAGEMENT. In aceasta pagina, apare o lista cu bonurile netiparite din interfata de vanzari. Se pot efectua urmatoarele operatii asupra unui bon:
• Validare
   • Se confirma faptul ca bonul selectat a fost tiparit, desi casa de marcat a transmis o eroare in aplicatie
   • Bonul este sters din lista de bonuri netiparite
• Retiparire
   • se retransmite bonul spre casa de marcat pentru a fi tiparit.
   • In cazul tiparirii cu succes, bonul este sters din lista de bonuri netiparite, altfel apare fereastra de infomare asupra erorii aparute la casa de marcat.
In interfata de vanzari in momentul in care se apasa butonul INCHIDERE FISCALA, daca exista bonuri netiparite utilizatorul este avertizat sa gestioneze aceste bonuri in pagina GESTIONARE ERORI CASA DE MARCAT inainte de a efectua inchiderea fiscala.