Am adaugat în partea de opțiuni a modulului "Comenzi de la clienti" din aplicația Nexus ERP (v.24.4.347 si 24.5.220), setarea "Prefix cod bare" (are efect pe societatea curentă, pentru toți utilizatorii, implicit necompletată).

La înregistrarea unei comenzi de la client din aplicația Nexus Easy Retail, sau de pe kiosk, în cazul în care prefixul este completat și dacă pe pos-ul de vânzare este setată tipărirea comenzii în format text pe o imprimanta ce utilizează limbaj Epson, atunci odată cu comanda se va lista și codul de bare asociat acesteia. Codul este de forma prefix cod bare + id comanda. In cazul in care punctul de lucru este diferit de 1, atunci se concateneaza și acesta, delimitandu-se de restul codului prin caracterul punct (Ex. 251234.5, unde 25 este prefixul, 1234 este id-ul comenzii, si 5 punctul de lucru).

Ulterior, acesta se poate scana din aplicația Nexus Easy Retail, de pe fereastra cu produsele, iar în cazul în care se identifică comanda cu succes, atunci vor fi preluate automat articolele în bonul curent, urmând ca acesta sa fie încasat, moment in care se marchează si comanda ca fiind onorată.

La data de 2 Aprilie 2024 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate tipărire cod de bare comandă client emisă din aplicația Nexus Easy Retail prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 24.4.347. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.24.4.347 | Nexus Media