Posibilitate completare "Nr. copii" la adăugarea unei rezervări/cazări
Începând cu versiunea 21.8 se va putea reține informația legată de numărul total de copii cazați în câmpul destinat în acest sens - "Nr. copii". Câmpul curent "Nr. persoane" devine acum "Nr. adulți". mai multManagement pentru hoteluri şi pensiuni.
Nexus Hotel este simplu de utilizat şi oferă toate instrumentele şi facilităţile pentru a organiza şi administra o pensiune, un hotel sau un grup de hoteluri.
Tipuri de camere
Definirea în detaliu a tipurilor de camere, inclusiv a serviciilor incluse sau opţionale şi adăugarea de imagini şi prezentări PDF ale camerelor - atunci când se doreşte integrarea aplicaţiei cu un site web.
Management
Gestionăm toate aspectele legate de rezervări, check-in, check-out, emiterea cardurilor de acces, grupuri, agenţii, mic dejun, servicii incluse, liste de preţuri, fidelizare şi multe altele.
Housekeeping
Generare automată de activităţi legate de curăţenie, pregătirea camerelor pentru cazare, alocarea personalului pe activităţi şi notificarea acestuia cu liste de lucru.
API
Am dezvoltat funcţii specifice astfel încât aplicaţia să poată fi interconectată cât mai simplu prin serviciul Nexus API cu site-urile web de prezentare si rezervări ale hotelului.
Integrare nativă
Nexus Hotel este integrat cu celelalte aplicaţii Nexus: Restaurant, ERP, CRM, RoboNexy şi altele pentru a rezolva simultan facturarea, încasările, stocurile, contabilizarea, notificările, etc.
Channel Manager
Am integrat Nexus Hotel cu serviciile de tip Channel Manager de la YieldPlanet.com pentru a automatiza transferul de informaţii cu toate marile platforme online de rezervări.
Implementări recente Nexus Hotel
NEXUS HOTEL
Pentru a vă face o idee cum Nexus HOTEL vă poate ajuta zi de zi în managementul hotelului dvs., puteţi instala chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIITipărire raport X în Management hotel
În cadrul modulului "Management hotel" am adăugat posibilitatea de "Tipărire raport X" la casa de marcat. Funcționalitatea va fi disponibilă începând cu versiunea 20.11. mai multFunctie aprobare pentru parteneri persoane fizice care nu au completate CNP sau Localitate
Am adaugat aprobarea predefinita "Parteneri fara CNP si Localitate" in cadrul modulului "Parteneri"din aplicatia NexusERP (v.19.34). Aceasta aprobare verifica daca pentru partenerii persoane fizice este completat unul din campurile CNP sau Localitate. mai multRaport "Centralizator servicii" în cadrul modulului "Management hotel"
În cadrul modulului "Management hotel" am adăugat un nou tip de raport, și anume "Centralizator servicii". Acesta ajută la configurarea rapoartelor cu privire la bunurile și serviciile oferite de hotel. mai mult"Proformă grup" în fereastra de "Facturare" din cadrul modulului "Management hotel"
În cadrul ferestrei de "Încasare & Check-out cameră" am introdus butonul "Proformă grup" care are rolul de a genera proforma pe întreg grupul în cauză. Solicitarea este rezolvată în versiunea 19.24. mai multRaport sume încasate cu forme de plata aferente în Nexus Hotel
În aplicația Nexus Hotel, începând cu update-ul 18.26 am adăugat raportul : "Raport sume încasate". Astfel utilizatorul are posibilitatea sa verifice încasările pe camere și modul de încasare (documentul de plata) într-o anumita zi (precizată în setare) sau la o anumita dată cuprinsă între data de început și... mai multDrepturi de anulare documente în modulele Nexus Hotel
În aplicația Nexus Hotel, începând cu update-ul 18.25 am adăugat 3 drepturi: -anulare rezervare, -anulare cazare, -anulare check-out . Astfel, pentru anularea unui document de tip rezervare, cazare sau check-out utilizatorul trebuie sa aibă bifat acest drept. mai multUltimele Noutăți Nexus Hotel
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEUltimele articole din blog pentru Nexus Hotel
Importanța diversificării canalelor de vânzare
Diversificarea canalelor de vânzare reprezintă o strategie de bază pentru companiile moderne, care doresc să se adapteze [...]
Citește mai mult| Digitalizare
Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 2: Buletin de analiză financiară
Materialul anterior conturat în sfera Reperelor privind diagnosticul financiar-contabil al companiei fixează importanța [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Repere în diagnosticarea bunăstării afacerii
Principalii indicatori economico-financiari
Episodul 1: Buletin de analiză financiară
Activitatea companiilor, indiferent de structura, modul de organizare și sfera de acțiune a acestora se derulează pe un fond [...]
Citește mai mult| Indicatori economico-financiari
Ghidul complet al antreprenorului avizat.
Episodul 3 - Depunerea declarațiilor fiscale obligatorii in funcție de vectorul fiscal al companiei
Adeseori, pe drumul antreprenoriatului, este nevoie să faci mici popasuri pentru a te asigura de asimilarea completă și [...]
Citește mai mult| Legislatie
Ultimele implementări Nexus Hotel
implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
17.03.2022Situat in statiunea Sovata, in apropierea lacului Ursu, Hotel Fabesca**** este o oaza de liniste si relaxare, unde oaspetii se vor simti rasfatati de fiecare data cand vor trece pragul. Centrul SPAsi retetele culinare sunt la superlativ.
Implementare solutie Hotel - Cu ajutorul modulului Hotel se tine evidenta clientilor, avansurilor incasate, in legatura cu solutia de Restaurant si SPA. Serviciile prrestate si produsele consumate ajung pe camera, fiind decontate la check-out.
implementat de IULIAN SARBU BUSINESS CONSULTING SRL
26.08.2021Compania deține un hotel și un restaurant în Moacșa, județul Covasna
Gestionarea cazării în Hotel - Se utilizează aplicația Nexus Hotel pentu gestionarea rezervărilor, cazării și procesului de facturare specific activității de Hotel.
implementat de CREDITPLUS SRL
01.01.2017Hotel modern, cotat cu 4****, situat într-o locație centrală din Craiova. Oferă servicii de cazare, restaurant à la carte și bar.
Gestionarea cazării în Hotel - Se utilizează aplicația Nexus Hotel pentu gestionarea rezervărilor, cazării și procesului de facturare specific activității de Hotel. Aplicația este integrată la sistemul de acces în camere implementat de resel.ro.