În cadrul modulului "Management hotel" am adăugat un nou tip de raport, și anume "Centralizator servicii". Acesta ajută la configurarea rapoartelor cu privire la bunurile și serviciile oferite de hotel.

La data de 17 Iulie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Raport "Centralizator servicii" în cadrul modulului "Management hotel" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Hotel.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.24. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.24 | Nexus Media