Soft ERP pentru afaceri

Nexus ERP integrează şi conectează procesele economice ale unei afaceri. Gestionează şi organizează resursele afacerii.

Îți propunem controlul unitar și centralizat al instrumentelor informatice ale afacerii pe care o conduci.

Controlezi atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, vânzările B2B și retail, cât și comenzile și vânzările online venite de pe site-ul firmei.

700 € Euro fără TVA

Comandă Nexus ERP

Îți oferim un mediu informatic modern, sigur și securizat, pentru a putea să îți dezvolți afacerea așa cum îți dorești.

Detalii în pagina Specificaţii Nexus ERP

Nexus ERP communicator nexy

În doar câteva secunde poţi instala şi începe testarea unui soft ERP demo pe o bază de date găzduită pe unul din serverele noastre. În mod anonim - fără înregistrare şi fără să-ţi dai datele de contact. Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de firme au ales să utilizeze zi de zi Nexus ERP.

Nexus ERP configurare afisare campuri

Organizează datele într-o platformă unică

Soluțiile noastre soft ERP + Salarizare + HR + CRM + Retail + Restaurant + Hotel + eCommerce, permit integrarea tuturor informațiilor în cadrul unei singure baze de date - găzduită pe un server local sau în Cloud.

Funcții avansate de organizare şi gestionare a punctelor de lucru aflate la distanță, inclusiv replicarea automată a datelor între serverele punctelor de lucru.


Crește eficiența angajaților

Instrumente pentru comunicarea și schimbul de date între utilizatori - email, mesaje, smartphone push. Deține un nucleu puternic și configurabil destinat notificărilor, avertizărilor, aprobărilor și gestionării de activități.

Membrii echipei tale pot introduce sau accesa date, documente și rapoarte în baza unui avansat și flexibil sistem de drepturi.

Fiecare utilizator își poate defini propria interfață de lucru și propriile rapoarte, pentru a interacționa, după nevoi, cât mai simplu sau cât mai complex cu Nexus ERP.

Nexus ERP tiparire factura impreuna cu alte rapoarte insotitoare pe verso sau in continuare

Modern și inteligent

Soft ERP cu un timp de implementare redus. Este intuitiv, fiind ușor de învățat și utilizat. Funcțiile avansate de adăugare, căutare și raportare a informațiilor îmbunătățind considerabil timpul alocat acestor operațiuni:

  • Număr nelimitat de societăți, filiale și puncte de lucru;
  • Schimb de informații facil între departamente;
  • Scalabilitate și control asupra datelor;
  • Productivitate crescută;
Nexus erp import bonuri consum materiale
Nexus erp adaugare factura client

Soft ERP ușor de personalizat

Permite configurare vizuala în soft-ul ERP a modului de afișare a informațiilor, atât în cadrul modulelor, a editării de noi înregistrări cât și în cadrul rapoartelor:

  • Afișarea câmpurilor de interes;
  • Setarea obligativității câmpurilor la adăugarea de noi înregistrări;
  • Modificare ordine și dimensiune câmpuri;
  • Setare câmpuri preluate la adăugare prin copiere;

Comunicativ și integrabil

Soft-ul Nexus ERP comunică în mod automatizat si securizat cu utilizatorii, cu aplicații mobile externe, cu site-ul tau de vânzări, cu partenerii firmei tale, etc.

  • Colaborare între punctele de lucru cu flexibilitatea replicării datelor între servere;
  • Importul și exportul de date și rapoarte configurabile din și în diverse formate și aplicații - API SQL, API REST, API SOAP;
  • Integrarea automată pentru diverse interfețe de e-Commerce;
  • Integrat cu o suită de aplicaţii web pentru a creşte mobilitatea şi funcţionalitatea soluţiilor: Web Rapoarte, Web Bord, Web Pontaje, Web HR, Web Team Management, Web SFA, Web CRM, Web WMS, etc.
Nexus salarii registrul salariatilor selectie optiuni rapoarte