
Parteneriat Nexus Media - Bitdefender
Protejarea cibernetică reprezintă un aspect crucial în gestionarea afacerii tale. Este esențial să fim conștienți de [...]
Citește mai mult| Nexus Media - Bitdefender
Nexus Easy Retail Self-Checkout Supermarket are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată să genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid în mod online şi este compilată cu .NET5 - cel mai modern şi rapid framework existent.
Nexus Easy Retail Self Checkout Supermarket oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din supermarket.
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Self Checkout Supermarket este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Mult mai simplu pentru reţele de magazine sau pentru supermarket-uri cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de magazine şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între magazine şi centru.
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.
Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de locaţii au ales să utilizeze zi de zi Nexus Easy Retail, instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIINotificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEFIABIL ŞI RAPID
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Plata bonurilor fiscale se poate realiza prin mai multe modalităţi de încasare: cu unul sau mai multe carduri, cu vouchere pre-pay sau cu punctele acumulate anterior.
Operarea bonurilor este simpla, intuitiva, realizata prin scanarea produselor, iar la fiecare pas clienţii sunt ghidaţi de clipuri video care pot fi personalizate.
Se pot încărca propriile tutoriale video pentru a fi cât mai relevante în funcţie de echipamentele folosite - fapt ce ajută clienţii noi să înţeleagă fiecare etapă a procesului de cumpărare.
Cu un click cumpărătorul poate solicita asistenţă pentru explicaţii suplimentare sau pentru diverse operaţii la care nu are dreptul: ştergeri produse, modificare cantităţi, etc.
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.
Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
Protejarea cibernetică reprezintă un aspect crucial în gestionarea afacerii tale. Este esențial să fim conștienți de [...]
Citește mai mult| Nexus Media - Bitdefender
CE REPREZINTĂ SGR?Sistemul de Garanție Returnare (SGR) reprezintă cel mai mare proiect de economie circulară al [...]
Citește mai mult| ERP
Digitalizarea înseamnă schimbare iar acum suntem în plin sezon al schimbărilor, toamna a ajuns cu pași repezi. Este [...]
Citește mai mult| Digitalizare
Aplicaţiile Nexus ERP destinate vânzărilor sunt acum integrate cu Viva Wallet pentru acceptarea plăţilor cu cardul.Acum [...]
Citește mai mult| Retail
implementat de SOFT SYSTEMS SRL
Radu Davidescu | 0213.247.020
Util SPC detine peste 90% din piata de echipamente și utilaje de intralogistică (stivuitoare, transpaleți etc.), de la comercializare, inchiriere servicii postvanzare, service.
Integrarea tuturor proceselor economice intr-un singur flux - O implementare complexa specifica unei companii mari cu un numar mare de utilizatori. Integrarea API a tuturor aplicatiilor externe utilizate.
Export, ImportReparatii autoMasini, EchipamenteTransport ERP Giurgiuimplementat de SOFT SYSTEMS SRL
Radu Davidescu | 0213.247.020
Util SPC detine peste 90% din piata de echipamente și utilaje de intralogistică (stivuitoare, transpaleți etc.), de la comercializare, inchiriere servicii postvanzare, service.
Integrarea tuturor proceselor economice intr-un singur flux - Solutia de personal salarizare rapunde perfect necesitatilor de calcul salarii si raportari specifice.
Export, ImportReparatii autoMasini, EchipamenteTransport Salarii Giurgiuimplementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Turtha Sweet & Savoury este o companie ce ofera servicii complexe in sectorul Horeca. Atat partea de restaurant cat si cea de catering/cofetarie si candybar sunt oferite prin interconectarea fluxurilor de lucru.
Calendar productie cofetarie bazat pe comenzi din interfata de vanzare - Pentru o planificare facilă a productiei in laboratorul cofetariei, s-a implementat un calendar, pe baza comenzilor preluate in intefata de vanzare Easy Retail.
CofetariiPatiseriiRestauranteProduse alimentare Restaurant Sibiu