
Întrebări frecvente despre eTransport
Pentru vizualizarea înregistrării seminarului Întrebări și răspunsuri e-Transport accesați link-ul: [...]
Citește mai mult| ERP
Nexus Easy Retail Self-Checkout Supermarket are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată să genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid în mod online şi este compilată cu .NET5 - cel mai modern şi rapid framework existent.
Nexus Easy Retail Self Checkout Supermarket oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din supermarket.
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Self Checkout Supermarket este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Mult mai simplu pentru reţele de magazine sau pentru supermarket-uri cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de magazine şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între magazine şi centru.
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.
Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de locaţii au ales să utilizeze zi de zi Nexus Easy Retail, instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIINotificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEFIABIL ŞI RAPID
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Plata bonurilor fiscale se poate realiza prin mai multe modalităţi de încasare: cu unul sau mai multe carduri, cu vouchere pre-pay sau cu punctele acumulate anterior.
Operarea bonurilor este simpla, intuitiva, realizata prin scanarea produselor, iar la fiecare pas clienţii sunt ghidaţi de clipuri video care pot fi personalizate.
Se pot încărca propriile tutoriale video pentru a fi cât mai relevante în funcţie de echipamentele folosite - fapt ce ajută clienţii noi să înţeleagă fiecare etapă a procesului de cumpărare.
Cu un click cumpărătorul poate solicita asistenţă pentru explicaţii suplimentare sau pentru diverse operaţii la care nu are dreptul: ştergeri produse, modificare cantităţi, etc.
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.
Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
Pentru vizualizarea înregistrării seminarului Întrebări și răspunsuri e-Transport accesați link-ul: [...]
Citește mai mult| ERP
Ministerul Finanțelor a publicat, în Monitorul Oficial nr. 100 din 1 februarie 2022, Ordinul 85/2022 privind depunerea [...]
Citește mai mult| ERP
La finalul anului trecut au fost adoptată Legea 322/2021 pentru completarea Legii 227/2015 privind Codul fiscal, publicată în [...]
Citește mai mult| Contabilitate
Conflictul armat de pe teritoriul Ucrainei a determinat un aflux masiv de cetățeni ucraineni pe teritoriul țării noastre. [...]
Citește mai mult| Salarizare
implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Grup de firme ce operează sub brandul Mammamia activități de restaurație și servicii catering/livrare la domiciliu pe teritoriul orașului Iași.
Cu ajutorul platformei Contclient.ro am eficientizat preluarea de comenzi clienți de la firmele din grup, astfel încât există o automatizare a întregului proces de distribuție. - Am implementat o platformă B2B pentru comenzi clienți în cadrul grupului.
RestauranteDistributieProduse alimentareDistributieComert cu ridicata ContClient.ro Iasiimplementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Compania Ștefana are o experiență de peste 20 de ani în furnizarea și livrarea echipamentelor de lucru și protecție la nivel național și internațional, oferind o gamă foarte variată de articole, inclusiv inscipționare și personalizare la cerere.
Integrare activități într-un singur soft - Am preluat în Nexus toate domeniile de activitate ale firmei: producție, distribuție, vânzare în magazine proprii. Am stabilit un flux de lucru corect pentru transferul între conturi, facturare, analiză.
DistributieComert cu ridicataProduse non alimentareTipografie ERP Iasiimplementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Grupul OQEMA este o companie de distribuție activă la nivel internațional pentru produse chimice de bază și de specialitate aflată în primele 5 din Europa ca mărime.
Diversificarea canalelor de vânzare - OQEMA client Nexus a ales să diversifice canalele de vânzare prin utilizarea magazinului online NexyShop. Astfel, pe lângă Easy Retail, avem un nou canal de vânzare integrat prin Nexus ERP, simplificând gestiunea.
DistributiePiese si accesorii autoProduse non alimentare NexyShop.ro Mures