Ce este serviciul Conector Bănci - Import Extrase Cont în Nexus ERP?

Serviciul - Conector Bănci - Import extrase cont - importă automatizat extrasele bancare în Nexus ERP prin intermediul platformei GoCardless. Procesul de autorizare se desfășoară prin intermediul unei conexiuni securizate.

Nexus ERP  - Import Extrase Banci

Cum comand serviciul Conector Bănci - Import extrase cont - integrat Nexus ERP?

În Nexus ERP au fost dezvoltate instrumente speciale care se integrează cu acest serviciu de import automatizat al extraselor bancare prin intermediul platformei GoCardless.
Procesul de autorizare se desfășoară prin intermediul unei conexiuni securizate. Din Nexus ERP, clientul este direcționat către un link furnizat de GoCardless, care redirecționează către site-ul băncii unde clientul dorește să autorizeze accesul. Autentificarea se face pe pagina băncii; Furnizorul de servicii și GoCardless nu au acces la aceste informații. Clientul alege conturile bancare pe care dorește să le autorizeze pentru import prin API. Această autorizare este valabilă pentru 179 de zile.

Serviciul se contractează per client si per societate. Astfel, un client care are mai multe societăți va trebui să achiziționeze câte o integrare separată pentru fiecare societate. Fiecare integrare este asociată unei societăți și unui server Nexus ERP.
Conform Directivei Europene PSD2, se pot efectua maxim 4 interogări per cont bancar pe zi. Pentru o autorizare existentă la o bancă, aceasta poate fi reînnoită maxim o dată pe zi, de maxim 10 ori pe lună.
Reînnoirea unei autorizări trebuie realizată în următoarele cazuri:
1. Expirarea autorizării: Autorizarea expiră după 179 de zile și necesită reînnoire.
2. Modificări solicitate de client: Clientul dorește să retragă autorizarea sau să ofere acces la alte conturi bancare prin conexiunea curentă cu banca.

Pentru a comanda serviciul Import Extrase Bancare integrat cu Nexus ERP trebuie accesat din pagina de Servicii cloud butonul Conector bănci.
Veți fi redirectat către pagina web de comandă, unde anumite informații vor fi completate automat (datele legate de deținatorul de server precum și datele beneficiarului de licențe).
Pentru finalizarea comenzii trebuie completate informațiile legate de partenerul (codul fiscal, cu preluare automata informații de pe ANAF) pentru generarea contractului și facturare.

Pachete servicii specifice fiecărui client în parte

Serviciul se contractează per client şi societate Nexus ERP, iar CLIENTUL poate include, din cadrul serverului său, bazele de date pe care le doreşte.

20 €
lunar *

Import extrase cont - interogare zilnica

Pentru acest serviciu facturarea se face la 1 luna

2 €
lunar *

Import extrase cont - interogare lunara

Pentru acest serviciu facturarea se face la 12 luni

(*) Prețurile nu includ TVA. | Facturarea și plata se face în lei, la cursul BNR din data emiterii facturii proforma.

Resurse Import extrase bancare integrat Nexus ERP

Vezi mai multe detalii despre Import Extrase Bancare în articolele noastre de blog, noutăți sau documentație online.