Ghid complet de securitate a datelor în sistemul ERP
În era digitală în care ne aflăm, securitatea datelor este mai importantă ca niciodată. Pentru clienții noștri care [...]
Citește mai mult| Securitate cibernetica
Nexus Easy Retail Self-Checkout Supermarket are o interfaţă de vânzări clară, curată, responsivă şi o operare rapidă şi fluidă - fără ferestre care se suprapun. Aplicaţia este optimizată să genereze un trafic mic de date pentru a lucra rapid în mod online şi este compilată cu .NET5 - cel mai modern şi rapid framework existent.
Nexus Easy Retail Self Checkout Supermarket oferă o gamă extinsă de funcţionalităţi care conduc la o interfaţă de lucru multifuncţională şi la creşterea vitezei de procesare a vânzărilor din supermarket.
Proiectat să funcţioneze cu multe tipuri şi branduri de echipamente, Nexus Self Checkout Supermarket este liantul care uneşte toate echipamentele conectate într-o funcţionare coerentă şi productivă.
Mult mai simplu pentru reţele de magazine sau pentru supermarket-uri cu mai multe POS-uri, toate opţiunile privind configurarea interfeţei de lucru, drepturi şi restricţii se fac centralizat.
Interfaţă clară, cu un flux intuitiv de operare, oferit de o serie de opţiuni privind formatul de afişare a grupelor de produse, a pictogramelor şi a informaţiilor privind produsele.
Soluţia Nexus poate gestiona reţele mari de magazine şi se pot implementa două moduri de lucru: Online (un singur server) sau prin Replicarea automată a datelor între magazine şi centru.
Opţional, pentru aplicaţiile Nexus Easy Retail, vă putem oferi POS-urile touchscreen NEXY (nexy.ro) în configuraţii testate să asigure o bună experienţă de utilizare împreună.
Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de locaţii au ales să utilizeze zi de zi Nexus Easy Retail, instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIINotificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEFIABIL ŞI RAPID
De peste 20 de ani oferim clienţilor noştri soluţiile software de care au nevoie.
Într-o singură aplicaţie am reunit (1) o interfaţă de vânzări fiabilă, clară şi rapidă; (2) instrumente adiţionale pentru: gestionarea recepţiilor, consultarea stocurilor, comenzile de la clienţi, comenzile de aprovizionare, bonuri în aşteptare, etc; şi (3) capacitatea de a conecta împreună diverse tipuri şi modele de echipamente: POS-uri touchscreen, afişaje şi ecrane client, cititoare de coduri de bare, case de marcat şi imprimante fiscale, POS-uri bancare, cântare care emit bonuri şi cântare check-out, imprimante de coduri de bare, imprimante pentru facturi şi bonuri, cititoare şi carduri RFID/NFC, etc.
Plata bonurilor fiscale se poate realiza prin mai multe modalităţi de încasare: cu unul sau mai multe carduri, cu vouchere pre-pay sau cu punctele acumulate anterior.
Operarea bonurilor este simpla, intuitiva, realizata prin scanarea produselor, iar la fiecare pas clienţii sunt ghidaţi de clipuri video care pot fi personalizate.
Se pot încărca propriile tutoriale video pentru a fi cât mai relevante în funcţie de echipamentele folosite - fapt ce ajută clienţii noi să înţeleagă fiecare etapă a procesului de cumpărare.
Cu un click cumpărătorul poate solicita asistenţă pentru explicaţii suplimentare sau pentru diverse operaţii la care nu are dreptul: ştergeri produse, modificare cantităţi, etc.
Aplicaţia oferă: aplicarea automată de promoţii folosind diverse condiţii configurabile, discounturi personalizate sau acumularea şi consumul de puncte de fidelitate.
Operaţiunile cu caracter sensibil precum: ştergeri, anulări, discounturi, etc se pot restricţiona pe utilizatori prin drepturi: cu/fără permisiune sau doar cu permisiunea administratorului.
Toate operaţiile cu caracter sensibil: ştergeri, anulări, login, logout, autorizări, etc sunt salvate pentru fiecare utilizator în parte într-un jurnal de operare util pentru verificări ulterioare.
Direct din log-ul de operare al utilizatorilor (casierilor) putem deschide vizualizarea înregistrărilor video ale camerelor de supraveghere legate la un NVR (integrat cu Dahua sau Hikvision).
În cazurile în care clientul curent nu este pregătit să îşi finalizeze cumpărăturile, bonul deja scanat se poate pune în aşteptare, astfel încât fluxul de vânzare să poată continua cu următorii clienţi.
Pentru fiecare articol în parte se poate seta un anumit număr de puncte de fidelitate, iar acestea se acumelează pe clienţi. Consumul acestora realizându-se prin intermediul discounturilor.
Voucherele emise şi/sau înregistrate în Nexus ERP se pot gestiona prin aplicaţia Nexus Easy Retail atât pentru a le vinde, cât şi pentru plata integrală sau parţială a unui bon fiscal.
În era digitală în care ne aflăm, securitatea datelor este mai importantă ca niciodată. Pentru clienții noștri care [...]
Citește mai mult| Securitate cibernetica
Au fost publicate listele intermediare privind proiecte admise la finanțare în cadrul apelului Digitalizarea IMM-urilor Grant [...]
Citește mai mult| Digitalizare
Protejarea cibernetică reprezintă un aspect crucial în gestionarea afacerii tale. Este esențial să fim conștienți de [...]
Citește mai mult| Nexus Media - Bitdefender
CE REPREZINTĂ SGR?Sistemul de Garanție Returnare (SGR) reprezintă cel mai mare proiect de economie circulară al [...]
Citește mai mult| ERP
implementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Texas Grill Vivo din Florești, Cluj, este un restaurant cu specific american ce aduce de 3 ani de zile în țara noastră gustul adevărat al meniurilor cu tradiție aduse de peste ocean, renumit pentru rețetele rafinate aduse la rang de artă.
Rețete și vânzare prin aplicații de Retail - - pentru o mai bună gestionare a ingredientelor consumate, pentru analiza corectă a veniturilor și cheltuielilor, inventarierea stocurilor, operarea directă cu xml-urile provenite din SPV.
Restaurante Restaurant Clujimplementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Zep este o companie în continuă dezvoltare, dedicată să aducă la îndemăna clienților scule și unelte de top, care să le transforme munca într-o experiență plăcută și eficientă, oferind suport la achiziție și post-cumpărare.
Preluare comenzi de pe site-ul integrat - - facturarea automată și transmiterea prin email a facturilor, urmărirea stocurilor din depozit și din magazinul fizic, a încasărilor ramburs și cu cardul online, inventariere facilă pe categorii de articole.
Masini, EchipamenteDistributieComert onlineBricolaj Distributie Suceavaimplementat de NEXUS MEDIA s.r.l.
Cristian Marin | 0731-550-612
Compania pune la dispoziție cea mai bună și eficientă soluție de transport intern și internațional. Dispune de o flotă modernă și șoferi profesioniști ce au grija ca marfa să ajungă în maximă siguranță și într-un timp cat mai scurt la destinație.
S-a implementat soluția de contabilitate - - transmiterea automată in e-factura, urmărirea leasing-urilor, a documentelor periodice specifice vehiculelor, a garanțiilor de execuție, înregistrarea diurnelor acordate salariaților si a sporurilor aferente
Expeditie marfuri ERP Bihor