Specificaţii Soft Magazin Online

Caracteristici generale

  • NexyShop este un magazin online de tip Retail care ofera si functionalitati pentru a putea lucra cu distribuitori, referreri/afiliati.
  • NexyShop & Nexus ERP - modulul backoffice principal al NexyShop este Nexus ERP prin modulul Nexus Magazin Online si prin multe alte module complementare. Singurul dezavantaj este ca accesul la modulul backoffice, desi se poate face prin internet, momentan nu se poate face printr-un browser de internet. Avantajele in schimb sunt mult mai multe si mult mai importante si sunt enumerate in continuare intr-o sectiune special destinata.
  • Conturi de administrator - NexyShop are si el o zona backoffice pentru administrare cu diverse functii specifice: vizualizare situatie comenzi, vizualizare conturi clienti, gestionare newsletter, aprobare review-uri clienti, aprobare intrebari clienti, etc.
  • Conturi de clienti - se creeaza automat la postarea comenzilor in magazin si ofera acces la starea comenzilor, descarcarea facturilor, descarcarea manualelor produselor cumparate, modificarea datelor, adaugarea de firme noi, etc.
  • Conturi de distribuitori - prezinta situatia comisioanelor de plata, comenzile facute cu vouchere de tip referrer, etc .
  • Integrat prin servicii API

  • Integrat cu Nexus ERP pentru procesarea comenzilor, stocurilor, facturarii, comenzilor la furnizori, rapoarte, analiza, contabilizare, etc.
  • Cu ajutorul Nexus ERP putem gestiona centralizat zeci de magazine online conectate la aceleasi produse sau mixate; cu aceleasi liste preturi sau fiecare magazin cu lista lui de preturi; cu aceleasi denumiri, atribute si descrieri de produse sau diferite - in limbi diferite, etc.
  • Integrat cu aplicatia Android Nexus Livrari: Aprobare Comenzi → Rezervare stocuri → Scanare produse → Realizare colet → Generare AWB → Generare Factura → Tiparire documentatie livrare: AWB, Factura, Garantie, Ghid utilizare produse, Eticheta cod bare colet.
  • Integrat cu aplicatii Android pentru rapoarte, analiza si notificari.
  • Integrat cu Fan Courier pentru automatizare generare AWB-uri.
  • Integrat cu PlatiOnline.ro pentru plata cu cardul a comenzilor.
  • Integrat cu Google Merchant Center pentru incarcarea automata a produselor: descrieri, atribute, imagini, preturi, etc.
  • Integrat cu motoarele de cautare Google si Bing pentru crearea si postarea zilnica automata a sitemap-ului produselor, blog-ului si in general a paginilor noi de pe site.
  • Integrat cu FaceBook pentru: urmarirea rezultatelor campaniilor de publicitate prin Pixel Facebook, Chat Messenger pe site, Chat Facebook in Blog Noutati.
  • Integrat cu Instagram pentru afisare automata in site a celor mai recente postari.
  • Integrat cu YouTube pentru afisarea videoclipurilor aferente produselor.
  • Integrat cu Spinzam pentru vizualizarea 360 de grade a produselor.
  • Meniu & Clase produse

  • Meniu configurabil - meniul magazinului se construieste din clase de produse, poate fi simplu sau grupat in max. 4 nivele superioare. Pentru ergonomie in utilizare va recomandam sa utilizati un meniu aranjat pe maxim 2 nivele.
  • Orientare meniu - meniul poate fi vertical, orizontal sau mixt - in meniul vertical sunt afisate toate clasele iar in meniul orizontal se afiseaza doar cateva clase principale ale magazinului.
  • Design meniu - meniul magazinului poate fi de tip drop-down, poate fi de tip panel organizat pe maxim 3 coloane cu sau fara imagini si poate fi mixt.
  • Numarul maxim de clase - teoretic se pot adauga un numar nelimitate de clase de produse, dar practic va recomandam - in functie de specificul magazinului - sa realizati o cat mai intuitiva grupare a produselor in clase.
  • Filtrare produse - atributele produselor se definesc in cadrul claselor, iar la vizualizarea produselor aceste atribute se pot folosi pentru filtrarea rapida in funtie de caracteristicile selectate.
  • Sortare produse - in cadrul vizualizarilor de produse pe clase cumparatorii pot alege criteriul de ordonare si numarul de produse afisate pe pagina.
  • Pagina Promotii - automat in meniu se va crea butonul Promotii atunci cand aveti in magazin produse cu reduceri. In pagina Promotii vor aparea toate produsele care au pretul redus.
  • Pagina Noutati - automat in meniu se va crea butonul Noutati atunci cand setati in Nexus Magazin Online numarul de produse noi de afisat (ultimele produse adaugate in magazin) mai mare ca zero.
  • Componente inserabile - in cadrul claselor de produse, mai exact a listelor de produse, se pot insera diverse componente vizuale cum ar fi: bannere cu reclame, liste cu produse complementare, istoric navigare, etc.
  • PopUp Youtube - direct din lista de produse, fara a deschide produsul, se pot vizualiza clipurile video youtube de prezentare a produselor.
  • PopUp 360° - direct din lista de produse, fara a deschide produsul, se pot vizualiza prezentarile 360° ale produselor.
  • Produse

  • Numarul maxim de produse - pot fi introduse un numar nelimitat de produse - limita efectiva este dimensiunea spatiului de stocare al pachetului de hosting ales.
  • Produse + Servicii - in magazinul online puteti vinde produse stocabile, produse electronice (licente) si servicii.
  • Liste de preturi - magazinul va avea setat devizul in care se face vanzarea (leu, euro, etc) si grupul de liste de preturi pe care sa le foloseasca. Produsele fara pret sau cu pret zero nu vor fi afisate in magazin.
  • Conversie valutara - listele de preturi din grupul de oferta setat pot fi in multiple valute iar conversia se va face automat la devizul magazinului.
  • Evidentiere reduceri - pentru a evidentia in magazinul online reducerile de preturi va trebui sa folositi un alt grup de liste de preturi in care se vor tine preturile vechi.
  • Comparatie produse - cu ajutorul acestui instrument cumparatorii pot compara caracteristicile (atribuinsert into Produse_Caracteristici_Linii (id, id_caract, ordine, denumire) a doua sau mai multe produse.
  • Familii de produse - se pot afisa una sau mai multe familii ale uni produs: Culoare, Marime, etc pentinsert into Produse_Caracteristici_Linii (id, id_caract, ordine, denumire) penru a facilita selectia mai rapida produsului dorit.
  • Atasamente multimedia - in pagina de prezentare se pot adauga diverse atasamente specifice produsului: vizualizare produs 360 grade, clip video Youtube, manuale, fisiere diverse (xls, zip, doc, pdf), link-uri catre pagini cu informatii suplimenatre, recomandari ale altor produse complementare din site, etc.
  • Feedback produse - cumparatorii care au achizitionat produse pot posta feedback-ul lor legat de utilizarea produselor respective. Feedback-ul este afisat doar dupa aprobare.
  • Intrebari produse - cumparatorii autentificati pot pune intrebari legate de produse. Intrebarile sunt afisate doar dupa aprobare.
  • Descrieri cu imagini - in descrierea produselor, pentru a evidentia mai bine diversele caracteristici ale produsului, prin utilizarea unor taguri se pot incorpora imaginile afisate in controlul de imagini.
  • Istoric de navigare - este o componenta construita automat din ultimele produse deschise de cumparator in cadrul magazinului online.
  • Atribute produs - pentru fiecare produs, in functie de clasa din care face parte, va trebui sa completam valorile corespanzatoare ale atributelor (caracteristici), urmand ca aceste atribute sa fie atat afisate in pagina de prezentare a produsului, cat si folosite pentru fitrarea produselor de catre cumparatori.
  • Componente inserabile - in cadrul paginii de prezentare a produsului se pot insera diverse componente vizuale cum ar fi: bannere cu reclame, liste cu produse complementare, liste cu produse alternative, liste cu produse comandate de alti clienti, istoric navigare, etc.
  • Descriere produs - descrierea produsului poate fi impartita in trei categorii, de exemplu: descriere, instalare, utilizare.
  • Finalizare comanda

  • Posibilitatea de aplicare a mai multor tipuri de cupoane de reducere: voucere, afiliati, distributie, produsul zilei, etc.
  • Modificarea cantitatilor produselor din cos cu verificarea stocurilor disponibile si cu re-aplicarea cupoanelor de reducere incarcate deja.
  • Finalizare rapida a comenzii - pe o singura pagina - usor de inteles, fara pasi si clickuri inutile.
  • Optiune de finalizare comanda fara cont pentru cumparatorii care vor sa plaseze cat mai rapid o comanda.
  • Autofill date cumparator (adresa, localitate, email, telefon) preluate automat din setarile browser-ului de internet.
  • Dupa selectarea judetului se face selectarea automata a localitatii resedinta de judet pentru a creste viteza de completare a formularului.
  • Tabelele cu judete si localitati sunt gata completate si sincronizate atat cu Fan Courier, cat si cu Nexus ERP.
  • La adaugarea unui produs in cos se activeaza automat o fereastra pop-up care propune finalizarea comenzii sau continuarea cumparaturilor.
  • Cumparatorii care au cont sunt automat logati in magazinul online prin cookie si vor putea finaliza comanda din 2 clickuri.
  • Clienti logati nu vor pierde produsele din cos intre doua vizite in magazinul online si, mai mult, daca intre timp au aparut modificari de preturi sau stocuri acestia vor fi notificati. Cosul salavat este util si pentru transmiterea de mesaje de suport in sensul de a ajuta clientii sa finalizeze comanda.
  • Clienti logati vor putea salva in contul lor o lista de produse dorite wishlist, lista pe care o pot transforma rapid in comanda. Aceasta lista este utila si pentru transmiterea de mesaje atunci cand produsele respective sunt la reduceri.
  • Comenzile finalizate sunt transmise automat prin email catre cumparatorul care a plasat comanda si catre adminsitratorii magazinului online. Simultan comanda este transmisa si in Nexus ERP si aici sunt notificate automat persoanele care se ocupa de livrarea comenzilor, iar utilizatorii care folosesc aplicatia mobila Nexus Livrari sunt atentionati inclusiv prin rington pe telefon - in mod recursiv pana preiau si rezolva comanda.
  • Metode de plata

  • Plata ramburs la livrare - Cumparatorul plateste la curier contravaloarea comenzii. Pentru o evidenta clara in Nexus ERP se inregistreaza automat pe curier si client plata in curs de decontare a facturii/comenzii.
  • Plata in magazin - Pentru magazinele online care au si magazin fizic clientii pot fi programati pentru plata si ridicarea coletelor direct din magazin.
  • Plata prin Ordin de Plata - Se pot publica in magazin distinct conturile bancare ale firmei unde se pot plati prin virament bancar comenzile/facturile proforma.
  • Plata cu cardul - NexyShop este gata integrat cu procesatorul de plati online cu cardul PlatiOnline.ro. Prin parteneriatul nostru realizat cu PlatiOnline.ro beneficiati de cele mai bune comisioane existente pe piata.
  • La comanda si contra cost se poate integra orice alt procesator de plati online.
  • Metode de livrare

  • Posibilitatea adaugarii mai multor curieri si pentru fiecare în parte se pot stabili distinct atât comisionale facturate catre clienti, cât si costurile platite de magazin curierului.
  • Posibilitatea setarii unei prag valoric a comenzilor, pentru care transportul standard este gratuit - se vor calcula doar costuri suplimentare legate de km suplimentari în afara zonelor acoperite de curier si greutate suplimentara mai mare de 1 kg.
  • Posibilitatea adaugarii de curieri multipli din care cumparatorii sa aleaga în momentul plasarii comenzii.
  • Integrare cu diversi curieri pentru calculul corect a taxei de livrare, înainte de plasarea efectiva a comenzii, în func?ie de greutate, valoare asigurare, zona, etc.