Nexus CRM Online - Tiparire raport interventie la plasarea ei
Am introdus in Nexus CRM Interventii setare cu selectare raport predefint (din seturile de date Formular sau Sursa de date rapoarte HTML) pentru tiparire de catre agenti din aplicatia Nexus CRM Online.Astfel in cazul in care este selectat un raport in aplicatia Nexus CRM Online in pagina de editare interventie va fi disponibil butonul de... mai multUn sistem automatizat care este orientat pe creșterea calității serviciilor oferite clienților
Nexus CRM include atât oportunităţi, prospecţi, marketing şi ofertare, cât şi servicii postvânzare de întreţinere, service şi RMA (Autorizație de Returnare a Mărfii).
Fluxuri automatizate
Am dezvoltat mai multe fluxuri de lucru prin integrarea CRM cu alte aplicaţii complementare: Oportunităţi + Oferta + Devize producţie, Service + ContClient.ro , RMA + NexyShop.ro, etc.
Oportunităţi
Adăugăm manual sau automat (site-uri, aplicaţii mobile) lead-uri din diverse surse şi apoi le urmărim până la finalizare prin ataşarea de: oferte, discuţii, documente, activităţi, notificări, etc.
Email marketing
Construim liste de marketing reutilizabile, construim email-uri utilizând tamplate-uri profesionale şi transmitem mesajele inteligent folosind Robo Nexy fără să depăşim limitele serverelor de email.
Service
Ne integrăm cu alte aplicaţii (inclusiv mobile) pentru a gestiona cât mai uşor activităţile de postvânzare: intervenţii, retur, garanţie, post-garanţie, service periodic şi service intern.
RMA
Pentru o tratare unitară, am inclus în CRM Service şi fluxul de lucru pentru RMA (Autorizație de Returnare a Mărfii), mai exact utilizatorii îşi pot defini propriile fluxuri de tratarea a retururilor.
Robo Nexy
Nu întodeauna putem fi focusaţi simultan pe mai multe task-uri de lucru şi de aceea automatizările aduse de Robo Nexy ne ajută să ne eliberăm de o parte a sarcinilor de rutină repetitive.
NEXUS CRM
Testaţi chiar acum cum vă poate ajuta Nexus CRM în gestionarea clienţilor şi oportunităţilor. Instalaţi chiar acum o versiune Demo care se va conecta la o bază de date aflată în centrul nostru de date.
Ulterior, dacă doriţi să faceţi o testare avansată a produselor noastre, vă putem pune la dispoziţie o bază de date doar pentru dvs. Aici veţi avea acces la toate modulele şi funcţionalităţile.
MAI MULTE DETALIIIncludere "Sursa date formulare anexe interventii" in modulul Interventii
Am introdus in aplicatia NexusERP(v.18.23.0), in modulul Interventii, sursa de date formulare HTML: "Sursa date formulare anexe interventii". Acesta are la randul sau alte rapoarte derivate, si anume: Declaratia de instalare, Cerere, Cerere de luare in evidenta a "Declaratiei de instalare", Declaratie si Delegatie. mai multCreare avertizare la validare document Oferta client
In Nexus ERP se poate crea o avertizare care se declanseaza la validarea documentului.In cadrul avertizarii se pot defini: modul de avertizare: e-mail mesagerie interna Nexus SMS Afisare mesaj pe ecran tip de declansare: la deschiderea modulului la validarea documentului conform unei frecvente programateDe exemplu pentru a primi un mail... mai multPosibilitate validare/devalidare documente operate (oportunitati)
In aplicatia Nexus CRM, in modulul Oportunitati am adaugat posibilitatea de validare/devalidare documente operate.Modificarea este functionala incepand cu versiunea 17.12.... mai multPosibilitate setare Deviz (valuta) in antetul documentului din cadrul modulului Oferta clienti
Am introdus in cadrul modulului Oferta clienti, din cadrul aplicatiei NexusERP(v.17.9), posibilitatea de a seta Deviz (valuta) in antetul documentului.... mai multIntroducere raport de tip centralizare "Lista produse oportunitati" in modulul Oportunitati
Am introdus in modulul Oportunitati, din cadrul aplicatiei NexusERP(v17.8), raportul de tip centralizare Lista produse oportunitati. De asemenea, am adaugat si posibilitatea de a realiza grupare, resprectiv filtrare dupa coloanele: Client, Data estimata, Stare, Evaluare, Faza, Agent vanzare, Gestiune si Denumire produs.... mai multCarnet implicit oferta client utilizat la adaugarea unei oferte din cadrul modulului de Oportunitati
Am adaugat campul "Carnet implicit oferta client" in modulul "Gestiuni", in pagina "Carnete implicite" din aplicatia NexusERP (v.16.41.). Astfel, la adaugarea unei oferte in modulul de oportunitati este generata o oferta avand seria carnetului implicit de pe gestiunea oportunitatii, la validarea documentului generandu-se automat numarul. mai multOferta client cu includere imagine Logo si semnatura
Am introdus in Nexus ERP in cadrul modulului Oferta clienti posibilitatea de a lista Oferta cu includere imagine Logo sau semnatura client. mai mult(NET) Optimizare operare comenzi RMA
In aplicatia XecutiveNET, in modulul Service/RMA , a fost adaugat un buton nou "Adaug prin copiere" care creeaza un document nou prin pastrarea campurilor: data, gestiune, deviz, produs(adus la reparat) si serviciu facturare de la documentul anterior.In cadrul aceluiasi modul, la adaugarea unei operatii, pe tabul "Operatii/ Statusuri",... mai multUltimele Noutăți Nexus CRM
Notificăm şi documentăm toate modificările operate asupra produselor noastre software.
Pentru a fi imediat informat cu privire la modificările operate asupra produselor pe care le foloseşti îţi recomandăm să te abonezi la fluxul RSS din pagina Noutăţi.
VEZI TOATE NOUTĂȚILEUltimele articole din blog pentru Nexus CRM

Întrebări frecvente despre eTransport
Pentru vizualizarea înregistrării seminarului Întrebări și răspunsuri e-Transport accesați link-ul: [...]
Citește mai mult| ERP

Întocmirea și depunerea situațiilor financiare anuale pentru 2021
Ministerul Finanțelor a publicat, în Monitorul Oficial nr. 100 din 1 februarie 2022, Ordinul 85/2022 privind depunerea [...]
Citește mai mult| ERP

Măsuri de facilitare a accesului pe piața forței de muncă pentru cetățenii ucraineni
Conflictul armat de pe teritoriul Ucrainei a determinat un aflux masiv de cetățeni ucraineni pe teritoriul țării noastre. [...]
Citește mai mult| Salarizare

Tratamentul fiscal al cheltuielilor cu sponsorizarea în anul fiscal 2022
La finalul anului trecut au fost adoptată Legea 322/2021 pentru completarea Legii 227/2015 privind Codul fiscal, publicată în [...]
Citește mai mult| Contabilitate
Ultimele implementări Nexus CRM
implementat de IULIAN SARBU BUSINESS CONSULTING SRL
Sarbu Iulian | 0741.431.690
Bine ați venit la Sipart, experți în furnizarea de organe de asamblare, benzi transportoare și racorduri hidraulice și pneumatice.
Soluție CRM - pentru a se putea gestiona tot circuitul de relaționare cu clientul de la ofertă la comandă respectiv factură,configurare modele personalizate de rapoarte pentru ofertă, comandă și factură.
Masini, EchipamenteComert cu ridicata CRM Brasov
implementat de IULIAN SARBU BUSINESS CONSULTING SRL
Sarbu Iulian | 0741.431.690
Adecris Group este o firmă importatoare de materiale pentru instalații de gaz și apă
Soluție CRM - pentru a se putea gestiona tot circuitul de relaționare cu clientul de la ofertă la comandă respectiv factură, posibilitatea de a împărți partenerii în funcție de zona geografică, agentul de vânzare și zone de livrare.
DistributieComert cu ridicata CRM Neamt