Integrare Nexus ERP cu sistemul E-Factura
16.02.2022 14:00
Webinar Tip
127 Număr participanți
Youtube Locație
GRATUIT

Integrare Nexus ERP cu sistemul E-Factura

Implementare sistem de facturare electronica e-Factura ANAF
Facturarea electronică este un mod de facturare în care toate informațiile sunt schimbate într-un format electronic integrat între un furnizor și un cumpărător, informațiile trec automat dintr-un calculator in altul fără intervenția unei persoane sau fără tipărirea pe hârtie.
Emitentul va transmite factura electronică în sistemul e-Facturare, respectând specificațiile și structura precizată de Ordonață. După validare, ANAF va aplica semnătura electronică pe factură și o va comunica instant destinatarului prin SPV.
Destinatarul va fi notificat cu privire la facturile electronice primite, iar data comunicării va fi accesibilă și emitentului documentelor. Practic, se va permite accesul la facturile electronice tuturor celor interesați, fără alte demersuri suplimentare.
În vederea utilizării sistemului național privind factura electronică RO e-Factura, atât emitentul cât și destinatarul trebuie să fie înregistrați în Registrul RO e-Factura.
lazy

Când şi unde putem viziona seminarul?

Acest webinar îl vom putea viziona live pe YouTube în data de 16 Feb 2022 la ora 00:00.
Durata prezentarii va fi de aproximativ 60 minute şi va fi urmată de o sesiune de întrebări şi răspunsuri de aproximativ 30 de minute.

Imediat după înscriere vom primi un link prin email cu ajutorul căruia vom avea acces la streamingul live. Vom mai primi cu câteva ore înainte de eveniment încă un email care ne va reaminti de eveniment şi care va conţine deasemena link-ul prezentării.

Dacă vom accesa din timp link-ul primit vom putea activa inclusiv din YouTube o notificare cu privire la începerea transmisei live.


Trebuie să avem cont YouTube?

Dacă dorim doar să vizionăm evenimentul live, fără să avem acces la chat, nu avem nevoie de un cont YouTube/Google.

Pentru a avea acces la chat-ul prezentării trebuie să avem deja un cont de YouTube şi suplimentar trebuie să subscriem în prealabil la pagina YouTube a Nexus Media https://www.youtube.com/c/nexusmedia.

Notă: conturile Google sunt în acelaşi timp şi conturi YouTube.


Cum putem interacţiona cu organizatori?

Aşa cum spuneam mai sus, în primul rând, trebuie să avem un cont YouTube şi să dăm "Subscribe" la canalul YouTube al Nexus Media. Dacă ulterior prezentării nu vom dori să rămânem înscrişi la acest canal video, putem accesa acelaşi link şi facem click pe butonul "Unsubscribe".

Există două intervale de timp în care putem pune întrebări sau solicitări pentru organizatori:

  • Înainte de a începe seminarul live. Chiar după ce primim pe email link-ul evenimentului putem accesa pagina respectivă şi încărca în chat mesajele dorite.
    Organizatorii ne recomandă ca în cazul în care avem deja solicitări sau întrebări pentru prezentare, să le punem din timp pentru ca aceşti să aibă la rândul lor timpul necesar pentru a îngloba în prezentare răspunsurile pentru noi.
  • În timpul seminarului live se pot pune întrebări punctuale în cazul în care nu am înţeles ceva sau dorim o prezentare mai detaliată a anumitor subiecte.

Bineînţeles, la întrebările noastre este posibil, ca din diferite motive obiective, să nu primim răspunsuri în cadrul prezentării live. În acest caz vom putea fi contactaţi ulterior de către organizatori pentru a ne oferi răspunsuri.


Reprogramare seminar

Fiecare seminar are un minim de participanţi şi dacă cu o zi înainte de eveniment nu s-au inscris suficienţi de mulţi participanţi, seminarul va fi reprogramat la o dată ulterioară.

Dacă acest lucru se va întâmpla, veţi primi un email prin care vi se va oferi posibilitatea să vă reînscrieţi la următoarea dată programată sau să renunţati la participare.