NexyShop 101 - Configurare magazin online
09.02.2022 14:00
Webinar Tip
46 Număr participanți
Youtube Locație
GRATUIT

NexyShop 101 - Configurare magazin online

Integrat Cu Nexus ERP
NexyShop este integrat nativ cu ERP-ul pentru procesarea comenzilor, stocurilor, facturarii, comenzilor la furnizori, rapoarte, analiza, contabilizare, etc

Gestionare Centralizată
Putem gestiona centralizat zeci de magazine online conectate la aceleasi produse sau mixate; cu aceleasi liste preturi sau fiecare magazin cu lista lui de preturi;

Aplicație Pentru Livrări
Integrat cu aplicatia Android Nexus Livrari: Aprobare Comenzi > Rezervare stocuri > Scanare produse > Realizare colet > Generare AWB > Generare Factura > Tiparire documentatie livrare colet: AWB, Factura..

Transport Și Plăți
Integrat cu Fan Courier pentru automatizare generare AWB-uri.
Integrat cu PlatiOnline.ro pentru plata cu cardul a comenzilor.

Ușor De Aranjat
Magazinul online este construit din componente simple si configurabile, ce pot fi afisate in diverse zone ale site-ului

Suport Tehnic
Oferim implementare şi suport atât la nivel standard, cât şi personalizat. Prestăm suport prin: tichete, telefonic, remote-desktop, la sediul clientului, email, manuale online, manuale audio etc.

Când şi unde putem viziona seminarul?

Acest webinar îl vom putea viziona live pe YouTube în data de 9 Feb 2022 la ora 14:00.
Durata prezentarii va fi de aproximativ 60 minute şi va fi urmată de o sesiune de întrebări şi răspunsuri de aproximativ 30 de minute.

Imediat după înscriere vom primi un link prin email cu ajutorul căruia vom avea acces la streamingul live. Vom mai primi cu câteva ore înainte de eveniment încă un email care ne va reaminti de eveniment şi care va conţine deasemena link-ul prezentării.

Dacă vom accesa din timp link-ul primit vom putea activa inclusiv din YouTube o notificare cu privire la începerea transmisei live.


Trebuie să avem cont YouTube?

Dacă dorim doar să vizionăm evenimentul live, fără să avem acces la chat, nu avem nevoie de un cont YouTube/Google.

Pentru a avea acces la chat-ul prezentării trebuie să avem deja un cont de YouTube şi suplimentar trebuie să subscriem în prealabil la pagina YouTube a Nexus Media https://www.youtube.com/c/nexusmedia.

Notă: conturile Google sunt în acelaşi timp şi conturi YouTube.


Cum putem interacţiona cu organizatori?

Aşa cum spuneam mai sus, în primul rând, trebuie să avem un cont YouTube şi să dăm "Subscribe" la canalul YouTube al Nexus Media. Dacă ulterior prezentării nu vom dori să rămânem înscrişi la acest canal video, putem accesa acelaşi link şi facem click pe butonul "Unsubscribe".

Există două intervale de timp în care putem pune întrebări sau solicitări pentru organizatori:

  • Înainte de a începe seminarul live. Chiar după ce primim pe email link-ul evenimentului putem accesa pagina respectivă şi încărca în chat mesajele dorite.
    Organizatorii ne recomandă ca în cazul în care avem deja solicitări sau întrebări pentru prezentare, să le punem din timp pentru ca aceşti să aibă la rândul lor timpul necesar pentru a îngloba în prezentare răspunsurile pentru noi.
  • În timpul seminarului live se pot pune întrebări punctuale în cazul în care nu am înţeles ceva sau dorim o prezentare mai detaliată a anumitor subiecte.

Bineînţeles, la întrebările noastre este posibil, ca din diferite motive obiective, să nu primim răspunsuri în cadrul prezentării live. În acest caz vom putea fi contactaţi ulterior de către organizatori pentru a ne oferi răspunsuri.


Reprogramare seminar

Fiecare seminar are un minim de participanţi şi dacă cu o zi înainte de eveniment nu s-au inscris suficienţi de mulţi participanţi, seminarul va fi reprogramat la o dată ulterioară.

Dacă acest lucru se va întâmpla, veţi primi un email prin care vi se va oferi posibilitatea să vă reînscrieţi la următoarea dată programată sau să renunţati la participare.