Soluție completă de vânzări

Nexus Retail este o aplicație ce integrează tehnologii și componente de ultimă generație, ce îndeplinește toate premisele unei interfețe de vânzări optime și eficiente în comerțul cu amănuntul, cu ridicata, prestări servicii, produse finite și ambalaje.

Oferă interfețe multiple de operare pentru a se potrivi cât mai mult cu nevoile utilizatorilor: magazin, supermarket, fast-food, comenzi, facturare şi încasare facturi.

Începănd de la 350 € Euro fără TVA

Comandă

Detalii în pagina Specificaţii Nexus Retail

Nexus Retail interfata vanzari

În doar câteva secunde poţi instala şi începe testarea unui demo pe o bază de date găzduită pe unul din serverele noastre. În mod anonim - fără înregistrare şi fără să-ţi dai datele de contact. Începe chiar acum şi vei vedea de ce mii de magazine au ales să utilizeze zi de zi Nexus Retail.


Personalizare avansată

Interfața de vânzare Nexus Retail este proiectată pentru a fi operată cu monitoare TouchScreen și/sau tastaturi programabile pentru rapiditate și eficienţă.

Permite personalizarea interfeței de vânzări prin configurarea poziției panoului de comandă și a itemilor din meniu.

Restricții de vizibilitate și/sau de accesare, validarea unor operații complexe de către utilizatorii cu drept de administrator sau prin scanarea cardului de utilizator. În plus se permite setarea limbii aplicației: română sau engleză.

Nexus Retail interfata vanzari - plati
Nexus Retail interfata vanzari - istoric

Fluidizează operațiunile și crește vânzările

Nexus Retail optimizează fluxul de vânzării prin gestionarea rapidă a datelor despre clienți, delegați, adrese de livrare, accesul la istoricul vânzărilor, autentificarea clienților pe bază de card de fidelitate.

Se permite consultarea în orice moment a situației încasărilor pentru un bon fiscal: suma încasată de la client, suma restantă, ce urmează să fie încasată de la client, restul ce trebuie returnat clientului în cazul în care suma oferită de client este mai mare decât totalul bonului.


Conectivitate cu o gamă largă de dispozitive

Nexus Retail se conectează cu case de marcat, imprimante fiscale, cântare, imprimante departamentale şi scannere diverse.
(vedeţi lista dispozitivelor în pagina de specificaţii)

NexusRetail permite tipărirea bonurilor fiscale și listarea bonurilor nefiscale sau a avizelor la imprimanta prin intermediul aplicației Nexus EcrPrint, ceea ce sporește viteza de operare, datorita separării comunicației cu dispozitivele periferice de activitatea de vânzare.

Nexus Retail setari dispozitive
Nexus Retail creare rapoarte

Generator de rapoarte

Oferă toate rapoartele specifice unei aplicații de vânzări: listă produse vândute, borderou bonuri fiscale, operații numerar, vânzări pe tipuri de plată, rapoarte încasări bonuri fiscale, locații cântar, facturi, avize, certificat de garanție, registru stoc, fișă de magazie.

Rapoarte statistice de analiză grafică cu privire la vânzări (cantitate, valoare vânzări, profit, număr clienți, categorii de clienți...etc) cu posibilitatea de a fi salvate si exportate.


Funcţii complementare

Nexus Retail include gestionarea operațiunilor de numerar, mai exact include un registru de casă pentru evidenţa atât a încasărilor, cât şi a plăţilor diverse efectuate către furnizori, depuneri de numerar ...etc.

Din Nexus Retail se pot face atăt cereri de aprovizionare către depozitul central, cât şi cereri de transfer de produse de la alte magazine din reţea.

Nexus Retail interfata vanzari - plata card

Ultimele Tweets-uri

Contactați-ne

  • Adresa: Şoseaua Bucium nr. 80 A, Iaşi, România

  • Telefon: (+4)0332-730.730

  • Email: contact@nexuserp.ro

Utile