Specificaţii Nexus CRM

Avantaje

  • Permite construirea unei imagini complete a unei baze de date de prospecți și clienți prin gruparea tuturor informațiilor într-o singură locație.
  • Permite adaptarea la cerințele clientului, permițându-se completarea de informații legate de modul de contact preferat de un anumit client întrucât unii doresc în mod expres sa fie contactați în anumite zile sau intervale orare.
  • Oferă posibilitatea categorisirii și calificării surselor potențialilor clienți.
  • Istoricul complet al interacțiunii companiei dumneavoastră cu un client va poate ghida în modul de abordare ulterior sau vă poate indica momentul în care interacțiunea a început să nu meargă conform așteptărilor, fie ca a fost vorba de o discuție, o întrevedere, un apel telefonic sau un e-mail.
  • Dispune de funcțiile avansate de căutare a informațiilor necesare creșterii randamentului angajaților și identificarea de noi oportunități de vânzare.
  • Permite crearea de activități programate, cu atribuirea personalului calificat pentru soluționarea acestora și cu termene limită, fiind posibilă urmărirea ulterioară a evoluției acestora.
  • Permite filtrarea sarcinilor dintr-o anumită zi, în acest mod fiind la curent cu sarcinile colegilor din ziua respectivă și cu disponibilitatea acestora.
  • Pentru respectarea termenelor limita aplicația permite trimiterea de email-uri angajatului căruia i s-a asignat un task, cu posibilitatea de acceptare sau nu a acestuia printr-un reply la email, în funcție de activitatea în lucru.
  • Oferim posibilitatea introducerii unei programări de service la o perioadă fixă (Săptămânală/Lunară/Trimestrială/Anuală) conform unui contract. Aplicația generează o fișă de intervenții cu un număr de zile (programabilă de utilizator) înainte de data programată efectiv, asigurându-vă în acest mod de efectuarea acesteia.
  • Pe baza unei oportunități i se pot atașa unui client un număr nelimitat de oferte, si ulterior comenzi si facturi, personalizate în funcție de preferințe, exigențe și nevoi.
  • Permite monitorizarea diferențelor dintre încasările reale si cele prognozate.
  • Tabloul de bord vă poate oferi instant valori pe diverse aspecte ale afacerii, se pot identifica nevoile pieței, previzionând noi oportunități, facilitând prognoza și planul pentru viitor.
  • Tipuri și activități acoperite

  • Soluțiile noastre se adresează cerințelor de informatizare ale organizațiilor mici, mijlocii și mari, permițând planificarea și gestionarea activității în afaceri din majoritatea domeniilor de activitate.
  • Raportare

  • Oferă o gamă largă de rapoarte specifice unei aplicații CRM: borderou clienți potențiali, clienți, persoane de contact, sesizări, oportunități, servicii, operațiuni, fișe de evoluție a unei sesizări, oferte, comenzi.
  • Aplicația NexusCRM permite configurarea ulterioara a rapoartelor standard conform necesităților: coloane, dimensiuni, fonturi, aspect, antet, subsolul, semnături, grupări, filtrări, ordonări, coloane calculate, texte suplimentare ...etc. ce pot fi derivate.
  • Poți exporta rapoartele în diferite formate: pdf, excel, word, txt.
  • Plecând de la rapoartele standard, poți deriva și salva câte rapoarte dorești, inclusiv pentru utilizarea ulterioara pe o alta baza de date sau chiar pe un alt server.
  • In plus, raportul rapid, copie fidelă a ferestrei de lucru, poate înlocui cu succes elaborarea și executarea unui raport configurabil.
  • Ultimele Tweets-uri

    Contactați-ne

    • Adresa: Şoseaua Bucium nr. 80 A, Iaşi, România

    • Telefon: (+4)0332-730.730

    • Email: contact@nexuserp.ro

    Utile