APIMUNT SRL


  • Implementare
    NEXUS MEDIA s.r.l.

    Persoana de contact
    Cristian Marin

    Telefon (fix)
    0332.730.730

    Telefon (mobil)
    0731.550.612

    Email
    cristian.marin@nexusmedia.ro

    Web
    www.nexusmedia.ro

  • 1
  • 4 Ian 2016
  • Comert

SC APIMUNT SRL este o societate comercială cu capital privat din Vaslui cu 3 puncte de lucru. Această societate este unul din principalii furnizori de birotică și papetărie ce deservește populația orașului.

Studiu de caz implementare sistem ERP

Activitatea de bază a acestei societăţi este comerţul cu amănuntul, aceasta punând la dispoziția clienţilor săi produse alimentare, produse de birotică şi papetărie.

Cerere de ofertă
  • Soluţie de contabilitate generală, pentru înregistrarea documentelor în contabilitatea financiară.
  • Soluţie back-office pentru gestionarea centralizată a vânzărilor în librării.
  • Soluţie pentru gestionarea şi înregistrarea vânzărilor cu amănuntul/retail în librării.

  • Caiet de sarcini pentru sistemul ERP
  • Integrarea punctelor de lucru în aceeași bază de date. Cele 3 puncte de lucru trebuie să fie legate la o bază de date comună, conexiunea între acestea realizându-se online. Avantajul urmărit fiind ca informațiile să ajungă în baza de date în timp real, conducerea unității având astfel posibilitatea de a consulta rapoarte privind vânzările tuturor celor trei puncte de lucru în aceeași locație, uneori în rapoarte cu sume cumulate.
  • Emiterea rapidă și intuitivă a bonurilor fiscale Aplicația Nexus Retail este una ușor de utilizat. Configurarea aplicației la nivel de utilizator axată pe cerințele clientului au constituit alte avantaje care au dus la achiziția întregului sistem NexusERP + Nexus Retail.
  • Gestiunea stocurilor și verificarea acestora în timp real. Analiza stocurilor și furnizorilor pe baza tabelelor pivot (rapoarte OLAP) reprezintă unul din punctele forte ale aplicației Nexus ERP, de căre APIMUNT SRL a ținut cont.
  • Înregistrarea și emiterea uşoară a facturilor pe baza altor documente. Datorită tipului activității desfășurate, și anume vânzarea de cărți și papetărie primite în custodie de la anumite edituri, cărțile erau primite cu aviz de însotire a mărfii, iar pe măsura vânzărilor efectuate, la sfârșit de lună, editura emitea factura fiscală. Gestionarii au nevoie în orice moment să știe ce vânzări s-au efectuat, de la fiecare furnizor în parte. Prin modulul Business Intelligence – Urmărire produse, poate fi obținută o situație cu privire la produsele vândute pe o anumită perioadă, provenite de la anumiți furnizori. Această situație este transmisă ulterior fiecărui furnizor în parte, care va emite factura fiscală. Nu va mai fi nevoie de introducerea produselor în factura de intrare unul cate unul, ci cu ajutorul unui asistent ce va căuta în avizele de însoțire a mărfii neînchise, produsele vândute.
  • Realizarea unor rapoarte speciale legate de activitatea de vânzare şi gestionare a stocurilor. Multitudinea de rapoarte pe diverse criterii referitoare la
    • Am oferit soluţii pentru toate solicitările din cererea de ofertă.
    • Am rezolvat toate cerinţele formulate în caietul de sarcini.
    • Am oferit instalare, implementare şi instruire pentru sistemul ERP.

    Tags:
    • apimunt
    • librarie
    • birotica
    • papetarie
    • supermarket
    • tipizate
    • magazin
    • retail
    • implementare sistem erp
    • Domeniu de activitate:

      • Comert cu amanuntul

    Contactați NEXUS MEDIA s.r.l.

    =