Facturi clienti asistent tiparire facturi tip raport 01

Afișare rapoarte de tip formular facturi clienți în cadrul controlului "Tip raport" din fereastra "Asistent Tipărire Facturi"

În sursa de date a controlului "Tip raport" din fereastra "Asistent Tipărire Facturi" am adăugat posibilitatea selectării rapoartelor de tip formular (formulare derivate din cadrul formularelor de facturi clienți și sursă date formulare anexe la factură client)....

Adăugare funcționalitate nouă "Situație plăți în cont card - Rețineri" în modulul Salarii

În modulul Salarii am adăugat posibilitatea de salvare a fișierului de plată pentru rețineri. In tabul de Rețineri aferent fiecărui salariat trebuie selectat beneficiarul reținerii și completat contul. Funcționalitatea va fi disponibilă începând cu versiunea 19.20...

Adăugare opțiune nouă de inserare prevederi în modulul Planificare bugete venituri și cheltuieli

În aplicația NexusErp, în modulul "Planificare bugete și cheltuieli", începând cu update-ul 19.20, am adăugat o noua posibilitate de inserare prevederi: din antecalcul producție. Astfel sunt aduse valorile previzionate, grupate pe cont și filtrate pe centrul de profit al liniei [...]

Avertizare privind "Metoda de plată preferată de client" la validare factură client

În cadrul modulului "Facturi clienți" am introdus avertizarea "Metodă de plată preferată de client". Aceasta se declanșează în momentul validării facturii și informează utilizatorul cu privire la modalitatea de plată preferată de clientul de pe factură (câmp setat [...]

Modificare mecanism avertizari declansate de validarea documentelor

Incepand cu versiunea 19.18, avertizarile generate de NexusERP la validarea documentului se vor emite si in cazul in care operatiunea de validare este blocata de functii de aprobare (documentul intra in fluxul de aprobare). Diferenta se poate face prin modificarea functiei, testand conditia valid = [...]