Modificare câmp "moneda_facturare" în cadrul importului de contracte prestari servicii

În cadrul importului de contracte prestări servicii s-a modificat câmpul pentru devizul de facturare din „moneda” în „moneda_facturare”, iar pentru devizul de pe linii se va utiliza câmpul „moneda” în loc de „moneda_lin”. Pentru utilizatorii care au importurile realizate se [...]

Opțiune "Blochează vânzare produse în cazul în care nu există stoc, la crearea unei comenzi de client" în aplicația NexusRetail

Am adăugat în aplicația NexusRetail (v.19.23.), în pagina Casier, Operațiuni document, opțiunea "Blochează vânzare produse în cazul în care nu există stoc, la crearea unei comenzi de client" (implicit nebifată). Astfel, la căutarea produselor pentru adăugarea acestora pe o [...]

Exportul fisierelor din Propuneri de plata in format csv pentru a fi importate pe platforma Business NET - UNICREDIT

În modulul "Propuneri de plată" am inclus posibilitatea de a exporta în format .csv propunerile de plată astfel încât să fie importate pe platforma Business NET - Unicredit Tiriac Bank. Exportul este disponibil atât pentru propunerile de plată în lei cât și pentru cele în [...]

700 - Declarație pentru înregistrarea/modificarea în mediu electronic a categoriilor de obligații fiscale.

În grupul "Deconturi și declarații fiscale" a fost adăugat un nou modul "Declarația 700". Declarația poate fi generată automat prin apăsarea butonului "Generează declarația", care aduce toate modificările operate în vectorul fiscal în luna curentă, sau [...]

promotie generare voucher

Generare automata voucher valoric in functie de vanzarile prin bon fiscal

In cadrul aplicatiei Nexus Retail s-a creat posibilitatea de a emite automat vouchere valorice in functie de valoarea bonurilor fiscale. Configurarea sistemului se face in modul urmator: 1. In modulul Promotii se activeaza o promotie cu actiunea Generare voucher valoric, setand parametrii pentru [...]

Adăugare câmpuri „Clasificare 2” și „Clasificare 3” în cadrul raportului „Centralizator încasări” din modulul „Urmărire clienți”

În cadrul raportului „Centralizator încasări”, din modulul „Urmărire clienți” am adăugat câmpurile „Clasificare 2” și „Clasificare 3”. De asemenea, există posibilitatea grupării și filtrării după aceste câmpuri. Modificarea va fi disponibilă începând cu versiunea 19. [...]