Pentru a facilita operarea in aplicatia NexusERP (v.15.16.) am adaugat in cadrul modulului "Registrul salariatilor", la Optiuni, setarea "Adaugare automata deducere" cu urmatorii itemi:

  • Fara;
  • Cu intrebare;
  • Automat.

    Setarea este valabila pentru toti utilizatorii si toate societatile, doar un utilizator cu drept de administrator avand posibilitatea de a-i schimba valoarea.

    Astfel, la adaugarea unui contract de munca de tip "Contract individual de munca" in cazul in care optiunea este setata pe "Cu intrebare" sau "Automat", este adaugata deducerea personala de baza pe contractul curent, cu afisarea unui mesaj de confirmare in cazul setarii "Cu intrebare".

    La data de 16 Aprilie 2015 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Adaugare automata deducere de baza la adaugarea unui contract de munca nou prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Registrul salariatilor.

    Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 15.17.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

    Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

    | v.15.17.0 | Nexus Media