Am modificat câmpul "Client obligatoriu" disponibil în fereastra de editare a unui Pos din modulul "Aparate de marcat fiscale", astfel încât acesta să permită mai multe valori:
- Gol (pentru posurile care NU aveau bifat client obligatoriu)
- Pentru toate documentele (pentru posurile care aveau bifat client obligatoriu)
- Pentru avansuri;

Astfel, începând cu versiunea 22.10.216 se va putea opta și pentru specificarea obligatorie a unui client pe bonul fiscal operat din aplicatia NexusEasyRetail, în cazul în care se adaugă pe document un avans sau un retur de avans. În acest caz toate avansurile vor fi înregistrate pe client, nu și la liber, cum era până în prezent.

La data de 8 August 2022 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Client obligatoriu pentru avansurile operate din aplicația NexusEasyRetail prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 22.10.216. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.22.10.216 | Nexus Media