In versiunea 15.44.6, in Registrul salariatilor - Angajatori, am introdus doua campuri pentru data inceperii, respectiv pentru data incetarii activitatii angajatorilor. Un angajator va fi inclus in declaratia 112 - sectiunea F, in lunile din cadrul perioadei de activitate chiar daca nu are salariati. Daca exista salariati cu contracte de munca avand angajatori inactivi in perioada de raportare, se va genera un mesaj de eroare cu numele salariatilor si cu denumirea angajatorilor respectivi.

La data de 16 Octombrie 2015 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Data inceput/incetare activitate angajator prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Salarii şi modulul Registrul salariatilor.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 14.55.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.14.55.0 | Nexus Media