Incepand cu versiunea 14.61, in Nexus ERP in cadrul modulului Comenzi de la clienti am modificat asistentul de generare aviz (factura) din comenzi astfel incat sa existe acces si la detaliile (produsele) fiecarei comenzi. De asemenea sunt disponibile si campurile: stare comanda, adresa livrare, adresa incarcare.

La data de 27 Octombrie 2014 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent facturare din comenzi prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 14.61.0 . Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.14.61.0 | Nexus Media