Incepand cu versiunea 21.11 in modulul "Ordine de plata/Foi de varsamant" am inclus si posibilitatea de emitere a ordinelor de plata pentru impozitul pe venit aferent sediile secundare.
Pentru emiterea acestora trebuie urmati pasii:
1. In optiunile modulului "Ordine de plata/Foi de varsamant" trebuie selectata optiunea "Sume conturi salarii cf. D112".
2. Declaratia 112 aferenta lunii de rapoartare trebuie sa existe si sa fie valida.
3. Adaugam inregistrari in modulul "Ordine de plata/Foi de varsamant" pentru fiecare sediu secundar, completand in coloana CIF beneficiar CIF-ul sediului secundar. Inregistrarile trebuie adaugate o singura data, acestea fiind automat preluate in luna urmatoare. Inregistrarile adaugate manual vor fi evidentiate cu o alta culoare.
4. Colectare.

La data de 3 Iunie 2021 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Emitere O.P. pentru impozit venit aferent sediilor secundare prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 21.11. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.21.11 | Nexus Media