Începând cu versiunea 20.20 am modificat raportul "Clienți de încasat" din modulul "Urmărire clienți", astfel încât să permită centralizarea informațiilor și adăugarea de câmpuri calculate.

La data de 16 Noiembrie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Modificare raport "Clienți de încasat" din modulul "Urmărire clienți" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.22. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.22 | Nexus Media