Implementare linie de servire în aplicația NexusEasyRetail - FastFood

Am modificat aplicația NexuERP și aplicația NexusEasyRetail - Fast Food astfel încât să permită crearea unei linii de servire (cu puncte multiple de servire și de vânzare).

Clientul va primi un card nominal sau generic. La prezentare clientului la primul punct de servire si scanarea cardului în interfata NexusEasyRetail se va deschide un nou bon asociat cardului scanat. La toate punctele de servire ulterioare, la scanarea cardului se va încarca în interfața bonul deja existent, permițând adăugarea de produse noi. De fiecare dată bonul se închide fără încasare. La final, clientul se prezintă la casa, unde se va încasa bonul fiscal.

Cardurile clientilor pot fi scanate în aplicația NexusEasyRetail atât în pagina principală de vânzare (caz în care este obligatorie setarea prefixului codului de card pentru client în modulul "Carduri") cât și în pagina de căutare client.

Astfel, în aplicația NexusERP, vor fi definite 2 tipuri de pos-uri:
1. puncte de servire - cele de la care se face adăugarea produselor pe bon, fără încasarea bonului. Pentru acestea este necesară marcarea pe pos a următoarelor câmpuri:
- Client obligatoriu: Bifat
- Acțiune la scanarea cardului de client: Căutare bonuri nefinalizate
- Mod operare încasari de către ospătari: Blocat (Butonul de plați va fi înlocuit de un alt buton care va permite salvarea bonului curent și trecerea la un bon nou fără încasarea celui curent)

2. puncte de vânzare/casierie - cele de la care se va permite atât adăugarea de produse cât și încasarea și închiderea bonului. Pentru acestea este necesară marcarea pe pos a următoarelor câmpuri:
- Acțiune la scanarea cardului de client: Căutare bonuri nefinalizate
- Mod operare încasări de către ospătari: Permis

În aplicația NexusERP pot fi vizualizate bonurile nevalidate/ rămase în așteptare prin intermediul raportului "Borderou bonuri" din cadrul modulului "Bonuri fiscale". Raportul conține setarea "Bonuri validate", care trebuie debifată. Acesta poate fi afișat și în aplicația NexusEasyRetail prin asocierea utilizatorul la raport.