Am adăugat în aplicația NexusERP (v. 20.7.20), în cadrul ferestrei de editare a unui Pos asociat unui aparat de marcat fiscal, câmpul "Imprimantă comandă centralizată". Astfel, în cazul în care se utilizează aplicația EasyRetail cu tip de interfată "Restaurant" și locația de vânzare este marcată ca "Locație utilizează exclusiv pentru livrări", atunci la validarea bonului se va tipări la imprimanta mai sus mentionată o copie fidelă a comenzii curente.
Produsele ce fac parte dintr-un meniu vor apărea grupate, astfel facilitându-se pregătirea și ambalarea corespunzătoare a produselor necesare pentru livrare.

La data de 5 Martie 2020 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Tipărire comandă centralizată la validarea unei note operate pe o locație de vânzare utilizată exclusiv pentru livrări prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Easy Retail Restaurant.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 20.7.20. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.20.7.20 | Nexus Media