In aplicatia Nexus ERP (v.12.14.9.), pentru a facilita trimiterea pe mail a proformei, ofertei si a formularului corespunzator unei comenzi de client, am implementat preluarea si completarea automata in fereastra de afisare a raportului a adresei de e-mail atribuita partenerului de pe documentul curent.

La data de 3 Martie 2014 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Preluare automata adresa de e-mail asignata clientului la afisarea unui raport din modulul "Comenzi clienti" prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 14.13.0. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.14.13.0 | Nexus Media