Am adăugat în cadrul modulului "Bucătărie" din aplicația NexusERP (v.19.34.30), pe butonul "Asistent", item-ul "Înlocuire rețetă produs".
Astfel, în cazul în care s-au creat la un moment dat bucătării cu produse fără a avea rețetă la acestea, sau cu rețete incorecte/incomplete, dupa corectarea acestora in "Catalogul de retete", utilizatorul poate rula asistentul mai sus menționat pentru a se realiza automatizat actualizarea acestora.

Se selectează perioada pe care se dorește identificarea liniilor de bucătarie, gestiunea din antetul bucătăriei și produsul pentru care s-a modificat/adăugat rețeta. După cautare, se bifează în lista cu rezultatele returnate (liniile de bucătarie) cele pentru care se dorește actualizarea rețetei și se apelează butonul "Procesare".

În cazul în care linia de bucătărie a fost scazută anterior, la rularea asistentului se scade automat conform rețetei din nomenclator. În caz contrat, linia de bucătărie rămâne nescăzută.

La data de 17 Octombrie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Asistent nou în cadrul modulului de bucătărie: Înlocuire rețetă produs prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Restaurant Backoffice şi modulul Bucatarie.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.34.30. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.34.30 | Nexus Media