În setul de date al raportului "Comenzi de la clienți - Formular" am introdus coloanele: "Adresă de livrare", "Dată valabilitate", "Total cantitate", "Număr curse", "Mod de plată", "Email agent de vânzare", "Telefon agent de vânzare", "Sold client scadent și Zile depășite".

La data de 10 Iunie 2019 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Câmpuri noi în "Comenzi de la clienți - Formular" prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Comenzi clienti.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 19.21. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.19.21 | Nexus Media