Posibilitate salvare pe disc a rapoartelor de tip formular și a celor HTML din cadrul modulului "Arhivare rapoarte"

Am modificat modulul "Dosar contabil - Opțiuni dosare contabile" astfel încat utilizatorul să aibă posibilitatea setării de rapoarte de tip formular și HTML (asociate unui singur document, ex. facturi, avize, bonuri de consum, bonuri de predare) pentru salvarea acestora într-un folder local.

În fereastra de setare a raportului se poate opta pentru un subfolder în cadrul locatiei implicite, completând câmpul "Folder raport" (implicit se precompletează cu numele raportului). Spre exemplu, dacă se dorește salvarea tuturor facturilor în același folder se completează "Facturi clienti" în câmpul "Folder raport". În cazul în care se lasă necompletat, salvarea se va face în locația setată pe dosarul contabil.

Suplimentar, în cadrul modulului "Dosar contabil - Arhivare rapoarte", în fereastra cu opțiunile de rulare ale rapoartelor, s-a introdus filtrul "Perioadă generare rapoarte de tip formular".

Astfel, la generarea de rapoarte se va crea pentru fiecare document cuprins în intervalul de timp selectat câte un raport cu un nume sugestiv, care să facă legătura cu documentul original (serie + numar + data + partener/gestiune de pe document).

Atenție! Acest gen de rapoarte (particulare) nu se recomandă a fi utilizate cu opțiunile de "Trimitere pe email".