Am introdus in Nexus ERP in cadrul modulului Urmarire clienti la setul de date al raportului Clienti de incasat camp cu privire la numarul de zile intarziere la plata, raportat la cea mai veche factura in sold.

La data de 20 Septembrie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Situatie clienti de incasat cu includere zile intarziere (raportata la cea mai veche factura in sold) prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP şi modulul Urmarire clienti.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.28.98. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.18.28.98 | Nexus Media