Am adăugat în aplicația NexusRetail (v.18.33.72.) în pagina Opțiuni/Factură, setarea "Imprimantă chitanță", în care se vor încărca imprimantele setate în aplicația NexusPrint.

Astfel, în cazul încasării unei facturi cu chitanță, (utilizând itemii Factură en-gross sau Încasare factură), listarea chitanței se va efectua prin intermediul aplicației NexusPrint, la imprimanta setată în optiunea mai sus menționată. Numărul de exemplare listate pentru chitanță este dependentă de opțiunea "Număr exemplare chitanțe".

În cazul în care utilizatorul nu selectează nimic la opțiunea "Imprimantă chitanță", atunci listarea chitanței se va realiza ca și până în prezent, odata cu factura, la imprimanta asociată facturii.

La data de 14 Noiembrie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Posibilitate tipărire chitanță pe imprimanta departamentală din cadrul aplicației NexusRetail prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Retail + Invoice.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.33.72. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.18.33.72 | Nexus Media