Pentru a facilita operarea am adaugat in cadrul modulului "Parteneri" din aplicatia NexusERP (v.18.13.), optiunea "Creare automata delegat pt. PF" (salvat pe societatea curenta si toti utilizatorii, implicit debifat). Astfel, la validarea unui partener, persoana fizica, daca optiunea mai sus mentionata este bifata iar clientul nu are nici un delegat, atunci se adauga automat unul cu datele preluate de pe partener (Nume, Cnp, Serie carte de identitate, Numar carte de identitate, Telefon, Fax, Email, Tara, Localitate, Adresa).

In cadrul modulului de comenzi service, la selectarea unui clienti, se va precompleta automat si delegatul (in cazul in care clientul are unul singur). In plus, la adaugarea unui nou delegat din cadrul acestui modul, daca este ales anterior clientul, atunci acesta va fi asociat automat delegatului.

La data de 23 Martie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Optiune "Creare automata delegat pt. PF" in cadrul modulului de Parteneri prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus Service Auto şi modulul Comenzi service.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.13. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.18.13 | Nexus Media