In modulul nomenclatoare Parteneri, incepand cu update-ul 18.12.34, am adaugat butonul "Actualizare date parteneri" pentru verificarea si completarea datelor de pe site-ul Ministerului de Finante. La apasarea butonului se deschide o fereastra cu lista de parteneri (persoane juridice ce au fost validate) iar utilizatorul poate decide (prin selectare/deselectare) lista de parteneri ce urmeaza a fi actualizata utilizand butonul "Verificare date parteneri". La salvare vor fi actualizate urmatoarele informatii:
- Denumire partener
- Platitor de TVA
- Rg. Comert
- Adresa
- Telefon
- Telefon serviciu
- Fax
- SMS
- Stare www.mfinante.ro
- Observatii
- Vector fiscal.
Pentru partenerii ce nu au putut fi actualizati este generat un mesaj de atentionare : "Exista parteneri pentru care datele nu au putut fi actualizate. Datele acestora au ramas neschimbate, fiind necesara modificarea manuala." , utilizatorul urmand a actualiza manual (din fereastra fiecarui partener prin apasarea butonului "?").
De asemnea, in cadrul ferestrei exista posibilitatea listarii unui raport (sub forma de lista) a partenerilor ce au fost verificati cu starea aferenta (actualizat/ neactualizat) .

La data de 15 Martie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Actualizare date parteneri conform informatiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finante (mfinante.ro) prin crearea unei noi funcţionalităţi în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această funcţionalitate nouă o veţi putea găsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.12.34. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.18.12.34 | Nexus Media