In fereastra Activitati automate, am creat task-ul Trimitere rapoarte, care reuneste functionalitatile task-urilor pentru generarea rapoartelor Rapoarte pt. terti, Rapoarte pt. utilizatori, Facturi de achitat, Facturi de incasat si Stocuri critice, acestea fiind eliminate.
De asemenea, am introdus optiunea Tip raport pentru a diferentia rapoartele trimise catre clienti de celelalte tipuri de rapoarte care sunt trimise doar
utilizatorilor. Ca si pana acum, rapoartele se configureaza din ferestrele specifice din modulele corespunzatoare fiecarui raport.

La data de 5 Martie 2018 a fost rezolvată solicitarea de dezvoltare Modificare trimitere rapoarte in Activitati automate prin modificarea funcţionalităţilor existente în aplicaţia Nexus ERP, produsul/licenţa Nexus ERP.

Această modificare de funcţionalitate o veţi putea regăsi şi utiliza în aplicaţie după instalarea update-ului cu numărul 18.10. Acest update este posibil, ca la data prezentei notificări, să nu fie încă disponibil pentru descărcare şi instalare.

Pentru descărcarea update-ului vă rugăm să accesaţi site-ul nostru www.download.nexuserp.ro, iar pentru informaţii privind modul de instalare a unui update vă rugăm să accesaţi articolul din manualul online al aplicaţiei Kit-uri, update-uri şi patch-uri.

| v.18.10 | Nexus Media